خانه » بازی » اکشن » Angry King: Scary Pranks – بازی تفننی ترسناک پادشاه عصبانی اندروید!

Angry King: Scary Pranks – بازی تفننی ترسناک پادشاه عصبانی اندروید!

آپدیترایگان
Angry King: Scary Pranks
  • آپدیت
  • نسخه 1.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Angry King: Scary Pranks در فراروید!

Angry King: Scary Pranks پادشاه عصبی، عنوان یک بازی ترسناک و فانتزی از استودیوی خلاق و معروف Keplerians Horror Games می باشد. این استودیو با ساخت بازی های فانتزی و ترسناک محبوبیت زیادی را در بین افراد به خصوص نوجوانان پیدا کرده است. از بازی های دیگر این استودیو Ice Scream ، Evil Nun و Mr. Meat می باشد. این بازی داستان پادشاهی به نام ریچارد است که،ظلم و کارهای شیطانی او را روایت می کند. حال شما در نقش شخصیتی هستید که باید با ریچادر مقابله کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

ریچارد داستان ما پادشاهی ظالم و مستبد است که مردم را وادار به کارهای شیطانی می کند. ریچادر شخصیتی ظالم و خشنی دارد که همه از او دوری می کنند. او همه را مجبور به کارهایی که دوست ندارند می کند و حکومتی بد و ترسناک را برای مردم خود رقم زده است. از بین تمام مردم، هیچکس جرعت مقابله و تمسخر او را ندارد تا اینکه فردی تصمیم به دست انداختن او می کند. Leonard Goodfellow  شخصی است که جرعت می کند ریچارد را دست بیاندازد و با انواع تله و راهکارها او را در میان مردم بی ابرو و کوچک کند.

حال در بازی Angry King: Scary Pranks شما در نقش شخصیت Leonard Goodfellow هستید. شما باید به رفت و امد های پادشاه دقت کنید تا بدانید در کجا برای او تله بگذارید. با تله و تمسخر او در میان مردم ابروی او را ببرید تا مردم از او نترسند و جرعت ایستادگی در برابر او را پیدا کنند. شما می توانید از ایتم های متفاوتی برای تله گذاری در قلعه استفاده کنید. نمای بازی اول شخص است و شما به طور کلی دید 360 درجه را در بازی دارید. اگر به بازی های طنز امیز و فانتزی علاقه مند هستید؛پیشنهاد می کنیم که بازی پادشاه عصبانی را از فراروید دریافت کنید.

Angry King: Scary Pranks
بازی Angry King: Scary Pranks توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *