خانه » بازی » اکشن » Hunter Assassin 2 – بازی استراتژیک-تاکتیکال قاتل شکارچی 2 + مود

Hunter Assassin 2 – بازی استراتژیک-تاکتیکال قاتل شکارچی 2 + مود

آپدیترایگان
Hunter Assassin
  • آپدیت
  • نسخه 1.89.3
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Hunter AssassinHunter AssassinHunter AssassinHunter Assassin

دانلود بازی اکشن Hunter Assassin در فراروید!

Hunter Assassin 2 قاتل شکارچی!عنوان یک بازی جذاب هیجان انگیز از دومین بازی از سری بازی های قاتل شکارچی از استودیوی Ruby Game Studio ترکیه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما در نقش یک شکارجی قاتل هستید. شما با تمام مهارت و حرفه ای بودن خود باید بتوانید دشمنان را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Hunter Assassin 2 شما عضوی از گروه ماموران مخفی یک سازمان هستید که باید ماموریت های بازی را انجام دهید. شما و سایر مامورین قصد دارید که مکان دشمنان را بیابید و ان را به صورت حرفه ای نابود کنید. حال شما مامورین حرفه ای و کاربلد وارد عملیات خواهید شد و باید به صورت حرفه ای دشمنان را نابود کنید. ماموریت های کلی شما پاکسازی تمام مقرهای دشمنان می باشد. این بازی جذاب از نمای بالا است که شما همه اطراف را میبینید و تسلط کامل را بر روی بازی دارید. کنترل بازی ساده است و شما به راحتی می توانید شخصیت خود را در بازی کنترل کنید و ان را حرکت دهید.

دشمنان را دست کم نگیرید انها بسیار تیز هستند. شما باید به طور مخفیانه وارد مقر دشمن شوید و مراقب باشید که با نوری که دارند شما را شناسایی نکند. برای نابودی دشمنان شما می توانید از انواع سلاح های موجود در بازی استفاده کنید. سلاح های بازی اعم از نارنجک،بمب ساعتی،تفنگ و… است. در این سری از بازی شکارچی قاتل کاراکتر و شخصیت های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید به دلخواه انتخاب کنید. همچنین می توانید کاراکتر خود را مجهز کنید. علاوه بر ان باید سلاح های قدرتمند را انتخاب کنید تا بتوانید از مراحل گوناگون عبور کنید. اگر شما هم علاقه به بازی ها ماموریتی و هیجان انگیز دارید!بازی قاتل شکارچی 2 را از فراروید دریافت کنید.

Hunter Assassin
بازی Hunter Assassin توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *