خانه » بازی » مسابقه » KartRider Rush– بازی رسینگ-مولتی‌پلیر رقابت‌های‌کارت‌رایدر اندروید

KartRider Rush– بازی رسینگ-مولتی‌پلیر رقابت‌های‌کارت‌رایدر اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
KartRider Rush+
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی KartRider Rush در فراروید!

KartRider Rush رقابت‌های‌کارت‌راید!عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های ماشینی،مسابقه ای ریسینگ از نوع رقابت های ماشین سواری کارتینگ می باشد. این سبک از بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد.شما با انتخاب شخصیت مورد علاقه خود و ماشین دلخواه،وارد بازی می شوید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی KartRider Rush شخصیت های کارتونی محبوبی از جمله شخصیت های سری بازی های کارت رایدر در بازی هستند که شما می توانید هرکدام از ان ها را به دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر شخصیت و کاراکتر ها،ماشین های متنوعی وجود دارد که،شما می توانید ان ها را انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید. ماشین ها دارای نیتروژن هستند و با استفاده از ان سرعت شما افزایش میابد. نقشه های موجود برای مسابقات بسیار جذاب هستند و هرکدام از ان ها دارای مکان هاو جاذبه های زیبایی هستند. شما می توانید با جمع اوری سکه و امتیاز اقدام به خریداری ماشین های کارتینگ و مسابقه ای کنید.شما با ماشین جذاب مسابقه ای خود در جاده ها می توانید دریفت بکشید و با سرعت از بین رققیب های خود جلو بزنید.

بازی دارای بخش ها و مرحله های متفاوتی از جمله Item Race, Infini-Boost می باشند. هر کدام از بخش ها و مرحله ها جذابیت مخصوص خود را دارند. قطعا خفن ترین بخش بازی قسمت انلاین ان است که شما می توانید چند نفره به رقابت انلاین با یکدیگر بپردازید. این بازی با گرافیک جذاب و فانتزی اش توانسته بازی را دو چندان جذاب تر کند و همه چی به صورت واقع گریانه طراحی شده است. فضای بازی کاملا رنگارنگ و فانتزی است و البته وجود طراحی های سه بعدی موجب جذب مخاطب می شود. این بازی و فضای شاد ان برای کودکان بسیار مناسب است. اگر شما هم علاقه به بازی های ریسینگ دارید،بازی رقابت‌های‌کارت‌رایدر را از فراروید دریافت کنید.

تبلیغات
KartRider Rush+
بازی KartRider Rush+ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *