خانه » بازی » اکشن » Sniper Arena – بازی اکشن و تفنگی آنلاین تک‌تیر‌انداز اندروید

Sniper Arena – بازی اکشن و تفنگی آنلاین تک‌تیر‌انداز اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Sniper Arena: PvP Army Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

بازی اکشن Sniper Arena در فراروید!

Sniper Arena یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Nordcurrent می باشد. این بازی بسیار جذاب و مهیج است و شما را وارد نبردهای سخت می کند. این بازی به صورت انلاین است و شما با کاربران در سراسر دنیا مبارزه می کنید. می توانید با افراد متحد شوید و یک تیم تشکیل دهید و به مبارزه بپردازید. در صورتی که شما در بازی کشته شوید می توانید با دادن یک الماس دوباره به بازی باز گردید. در اخر هم برنده بازی کسی است که تعداد کشتار بیشتری را دارا باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی هیجان انگیز و جذاب Sniper Arena امکان و مرحله های متفاوتی را دارد که بازی را جذاب تر می کند. این ویژگی بازی موجب می شود که شما از بازی خسته نشوید. شما می توانید در 4 مکان متفاوت به رقابت و نبرد بپردازید. می توانید بازی را به صورت تک نفره و گروهی انجام دهید. با دوستان خود متحد شوید و یک تیم قوی را تشکیل دهید. شما باید در بازی از سلاح های قدرتمند و متنوعی استفاده کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید. باید تلاش کنید تا سلاح های متنوع موجود را در بازی خریداری کنید تا از پس دشمنان خود بر بیایید. هرچقدر که سلاح های شما قدرتمند تر باشد،شانس برنده شدنتان بیشتر است.

بازی Sniper Arena دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای است که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. علاوه بر ان صداگذاری هیجان انگیز و زیبای بازی شما را به وجد خواهد اورد. کنترل بازی بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید به بازی مسلط شوید. اگر با بازی های اکشن علاقه مند هستید،این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. بازی را می توانید از فراروید دریافت کنید.

Sniper Arena: PvP Army Shooter
بازی Sniper Arena: PvP Army Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *