خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » Threads برنامه شبکه اجتماعی تردز – اپلیکیشن اینستاگرام!

Threads برنامه شبکه اجتماعی تردز – اپلیکیشن اینستاگرام!

آپدیتآنلاینرایگان
Threads, an Instagram app
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

Threads, an Instagram appThreads, an Instagram appThreads, an Instagram appThreads, an Instagram app

دانلود اپلیکیشن Threads – تریدز از اینستاگرام در فراروید!

Threads, an Instagram app اپلیکیشن رسمی و جدید اختصاصی تردز برای اندروید و ایفون می باشد که توسط شرکت اینستاگرام توسعه پیدا کرده است. این اپلیکیشن نوپا با وجود اینکه مدت کمی است وارد فضای مجازی شده است،اما مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. این اپلیکیشن ظرف مدت دو روز پس از راه‌اندازی، ۷۰ میلیون کاربر را جذب کرد. تقریبا همه افراد که در فضای مجازی هستند مخصوصا اینستاگرام این اپ را دارند. امتیاز به دست اورده این اپلیکیشن در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه همه افرادی در فضای مجازی هستند و بیشتر کسب و کار ها و خرید و… در همین فضا صورت می گیرد. افراد علاقه زیادی را به فضاهایی مانند اینستاگرام،یوتوب،توییتر و… دارند. حال اپلیکیشن Threads تقریبا فضایی مانند توییتر را دارد،ممکن است حتی جای توییتر را بگیرد. این اپلیکیشن متصل به اکانت اینستاگرام شما می باشد. در این برنامه افراد می توانند به پیام های دیگران پاسخ دهند،لینک ارسال کنند و… اما در این اپلیکیشن شما نمی توانید از هشتگ گذاری استفاده کنید و همچنین دایرکت در این اپلیکیشن وجود ندارد. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد لیست فهرست دنبال کنندگان و نام حساب‌های کاربری خود را از اینستاگرام منتقل کند.

در Threads می توانید متنی با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر بسازید و همچنین می توانید پست‌های حاوی عکس و ویدیو را تا پنج دقیقه به اشتراک بگذارید. کار با تردز تقریبا ساده‌ است و شامل گزینه‌های لایک، کامنت، ری‌پست و اشتراک‌گذاری است. از ویژگی های خوب این برنامه این است که، شما می توانید بعضی از کلمات را فیلتر کنید که افراد در ریپلای ها نتوانند استفاده کنند. همچنین می توانید مشخص کنید که،چه افرادی می توانند به پست های شما پاسخ دهند. شما می توانید اپلیکیشن تردز را از فراروید دریافت کنید و با همه افراد در فضای راحت تری ارتباط برقرار کنید.

برنامهThreads an Instagram app - تردز اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *