خانه » بازی » اکشن » دانلود Dragon Hills – بازی اکشن اعتیاداور “شاهدخت 2” اندروید + مود

دانلود Dragon Hills – بازی اکشن اعتیاداور “شاهدخت 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Dragon Hills 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی اکشن Dragon Hills 2 در فراروید!

Dragon Hills 2 یک بازی زیبا و سرگرم کننده از استودیوی Rebel Twins می باشد. این بازی تقریبا فضای کارتونی و فانتزی را دارد. در این بازی شما در اخرالزمان زامبی ها قرار می گیرید و باید با ماشین اژدهایی قوی خود وارد بازی شوید و مردم را نجات دهید. از انقراص بشر جلوگیری کنید و بشریت را نجات دهید. به سمت زامبی ها بروید، پناهگاه و مکان زامبی ها را از بین ببرید و منابع شان را به غارت ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Dragon Hills دارای خط داستانی جالبی می باشد. داستان از این قرار است که شاهدخت داستان ما بسیار جسور و قدرتمند است. این دختر قصد انتقام را بابت ظلم هایی که کشیده است را دارد. سوار بر اژدهای خود  می شود و در تپه ها به دنبال انتقام است. حال باید در بازی حرکت کنید و به جلو بروید و هرچیزی که بر سر راهتان قرار دارد را تارو مار کنید و از بین ببرید. شما هر چقدار موجودات و … را بکشید امتیاز بیشتری را به دست می اورید. شما می توانید با امتیاز های خود قدرت و سلاح های خود را به روز و جدیدتر کنید.
شما وظیفه دارید که به شاهدخت داستان ما کمک کنید. باید به او کمک کنید که با اژدها پرواز کند و بتواند خود را حفظ کند. شما با زامبی ها و ربات ها و… رو به رو می شوید. با تخریب و از بین بردن بناها و مکان زامبی ها شما امتیاز به دست می اورید. پس از نابودی بناها باید فرار کنید تا زامبی ها شما را نگیرند. در بازی مناطق زیادی برای کشف وجود دارد مانند زمین های جادویی و هیجان انگیز پر از زامبی، غول ها، اژدهاهای مختلف و… که شما را مجذوب میکند. بازی دارای مراحل مختلفی است. باید این مراحل را که 100 مرحله هست را پیش ببرید. گرافیک اچ دی و رنگارنگ بازی، و همچنین صداگذای ان قابل تحسین است. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی جذاب هستید، بازی Dragon Hills را از فراروید دریافت کنید.
Dragon Hills 2
بازی Dragon Hills 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *