خانه » بازی » شبیه سازی » Car Simulator – دانلود بازی شبیه‌سازی ماشین 2 + مود + دیتا

Car Simulator – دانلود بازی شبیه‌سازی ماشین 2 + مود + دیتا

آپدیترایگان
Car Simulator 2
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی شبیه ساز رانندگی Car Simulator 2 در فراروید!

Car Simulator 2  یک بازی شبیه ساز رانندگی از از استودیوی بازیسازی Oppana Games می باشد. این بازی بسیار سرگرم کننده و پر طرفدار است. شما در این بازی ماشین دلخواه خود را از بین 20 مدل ماشین موجود انتخاب میکنید. شما در خیابان ها و شهرهای به رانندگی میپردازید. همچنین شما می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید و ظاهر ان را انگونه که می خواهید زیبا کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Car Simulator 2 با سرعت بالا ماشین سواری کنید لایی بکشید و لذت ببرید. مهارت های رانندگی خود را نشان دهید و از ان بهترین استفاده را بکنید. سفارش سازی ماشین در بازی دارای تنوع بالایی در گیم پلی می باشد. با هرکدام از ایتم و ویژگی های موجود در بازی می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید و وارد خیابان ها شوید. همه را مجذوب ماشین خود کنید. بازی دارای بخش آنلاین است. در بازی شما قادر هستید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. در مسابقات خیابانی شرکت  کنید و تلاش کنید در این مسابقات برنده شوید.

با بردن در این بازی ها پول و آیتم های متنوعی را بدست آورید. بازی دارای حالت های مختلفی می باشد. شما می توانید یکی از این حالت ها انتخاب کنید و وارد بازی شوید و لذت ببرید. در یکی از حالت های بازی باید مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید. در حالت دیگر باید در مسابقات خیابانی شرکت کنید. بازی جالب و با گرافیک بسیار خوب و گیم پلی سرگرم کننده می باشد و شما را به خود جذب می کند. بنابراین اگر به دنبال بازی ماشین سواری و رانندگی هستید، بازی Car Simulator 2 را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Car Simulator 2
بازی Car Simulator 2 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *