خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود MARVEL Future Fight – بازی اکشن «مبارزه آینده مارول» اندروید!

دانلود MARVEL Future Fight – بازی اکشن «مبارزه آینده مارول» اندروید!

آپدیترایگان
MARVEL Future Fight
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی MARVEL Future Fight در فراروید!

MARVEL Future Fight یک بازی جذاب نقش افرینی از سری بازی های مارول از استودیوی بازیسازی Netmarble Games می باشد. بازی به این صورت است که، دشمنان امده اند و در حال تلاش برای برای نابودی دنیا هستند. ان ها قصد دارند دنیا را به دست خود بگیرند. حال شما باید در نقش یکی از قهرمانان معروف دنیا وارد بازی شوید و همه قهرمانان را جمع کنید تا دنیا را نجات دهید و دشمنان را بیرون کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که گفتیم دنیا روبه نابودی است و شما باید با سایر قهرمانان بزرگی را که تا کنون در سری مارول در تاریخ داشته، در کنار یکدیگر جمع آوری کنید. به مبارزه با این افراد شرور و بد ذات بپردازید و آن ها را نابود کنید. همه ابر قهرمانان معروف از شخصیت معروف مرد عنکبوتی تا مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ونوم، گرین گابلین و… همه و همه در بازی حضور دارند. شما در نقش این شخصیت های قهرمان در برابر انواع حیوانات و موجودات وحشتناک و قوی قرار می گیرید و باید ان ها را با ضربات قدرتمند خود از پای درآورید و قهرمانان جدیدی را باز کنید.

تعداد زیادی از قهرمانان را برای نبردها و مبارزات مهیج و جذاب را در سیاه چال ها جمع آوری کنید. در این بازی شما یکی از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را تجربه می کنید. بازی دارای حالت های متفاوتی است. حالت های بازی نرمال، اسپشال، آرنا و روزانه را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. شما می توانید به انتخاب یکی از ان ها را شروع کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی نقش افرینی با کیفیت هستید و دوست دارید در نقش قهرمانان افسانه ای باشید، بازی MARVEL Future Fight را از فراروید دریافت کنید.

MARVEL Future Fight
بازی MARVEL Future Fight توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *