خانه » بازی » ایفای نقش » Let’s Journey – بازی ماجرایی-نقش‌محور “سفر حماسی” اندروید + مود

Let’s Journey – بازی ماجرایی-نقش‌محور “سفر حماسی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Let's Journey-idle games RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Let’s Journey در فراروید!

Let’s Journey  یک بازی ماجراجویی جذاب از استودیو بازی سازی PotionPlayer: idle clicker games می باشد. شما در بازی نقش یک قهرمان را در این ماجراجویی شگفت انگیز دارید. شما باید با دشمنان بدجنس مبارزه کنید تا به اژدهای افسانه ای برسید و ان را شکست دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

با هر سری که در بازی Let’s Journey موفق می شوید سکه های طلا را به دست می اورید. با این سکه می توانید لول قهرمانان خود را بالا ببرید و لول اپ شدن قهرمانان بسیار مهم می باشد. هرچقدر که قهرمانان لول بالاتری را به دست بیاورند، قوی تر می شوند و می توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند. سلاح ها و نیرو های جدید به قهرمان اضافه کنید تا در بازی پیشروی کنید. با پیشروی در بازی و بالا رفتن لول تان از کمک حیوانات دستی هم بهره مند می شوید و قدرت مبارزاتی خودتان را  افزایش دهید. گیم پلی بازی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. در بازی از اپگرید ها را انجام دهید و از انواع و اقسام زیاد نیرو های جدید که شامل سحر و جادو های مختلف هستند استفاده کنید.

مبارزه با دشمنان و نبردهای بازی ساده هستند و بازی پیچیدگی خاصی را ندارد. قهرمانان بازی به صورت خودکار در حرکت می کنند. در هنگام رویت دشمنان با انها مبارزه می کنند. قهرمانان به کمک شما نیازدارند، تا بتوانند دشمنان را شکست دهند. با کلیک هایی که روی صفحه وجود دارد می توانید به سمت دشمنان حمله کنید و ضربه های محکم خود را به دشمنان وارد کنید. بخش اصلی گیم پلی بازی که در حقیقت ماجراجویی شما برای شکست دادن اژدهای افسانه ای است بسیار جذاب و سرگرم کننده است. بنابراین اگر این سبک از بازی های نبرد و قهرمانی را دوست دارید، می توانید بازی Let’s Journey را از فراروید دریافت کنید.

Let's Journey-idle games RPG
بازی Let's Journey-idle games RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *