خانه » بازی » استراتژی » RTS Siege Up – دانلود بازی استراتژی-تفننی “احاطه” اندروید + مود

RTS Siege Up – دانلود بازی استراتژی-تفننی “احاطه” اندروید + مود

آپدیترایگان
RTS Siege Up! - Medieval War
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی RTS Siege Up در فراروید!

RTS Siege Up یک بازی جذاب در دسته بازی های استراتژی از استودیو بازی سازی ABUKSIGUN می باشد. این بازی در دوران قرون وسطی می باشد. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد. در اول بازی شما وارد جزیره ای می شوید و باید تمام تلاش خود را بکنید تا منابعی را که در جزیره وجود دارد را بردارید. شما فقط یک کارگر دارید و خودتان باید با کمک یکدیگر منابع را استخراج کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

RTS Siege Up  یک بازی بسیار عالی از دسته موضوع های قرون وسطایی می باشد. قرون سطی همان دوره تاریخ اروپا که با پایان امپراطوری روم، اغاز می شود. شما باید تلاش کنید منابع مختلف را جمع آوری کنید و اقتصاد سرزمینتان را بهتر کنید و رو به جلو ببرید. بازی به شما این امکان را می دهد که کارگران بیشتری را استخدام کنید و منابع بیشتری را از جزیره استخراج کنید. سربازان نزدیک زن، کمان دار یا سواره نظام خود را آموزش دهید. قلعه هایی با دیوار سنگی و چوبی بسازید. از نیروهای دریایی استفاده کنید، ماهی بگیرید و کشتی بسازید. در این بازی می توانید هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی بازی کنید.

از ویژگی های بازی RTS Siege Up عبارت است از: بیش از 5 میلیون بازیکن، گرافیک سه بعدی خیره کننده، نیروهای نظامی مختلف، امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین، ذخیره خودکار پیشرفت بازی، بازی در هر دو حالت افقی و عمودی، انواع مختلفی از ماموریت ها و…

گرافیک بازی بسیار زیبا می باشد و طراحی محیط های مختلف شما را شگفت زده می کند. جلوه های صوتی بازی کامل است و همه جلوه ها جذابیت بازی را چند برابر می کند. در نتیجه اگر به بازی های قلمرویی و دفاعی علاقه مند هستید، بازی RTS Siege Up را از فراروید دریافت کنید.

RTS Siege Up! - Medieval War
بازی RTS Siege Up! - Medieval War توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *