خانه » برنامه » عکاسی » EPIK – Photo Editor – اپیک: ابزار ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای اندروید

EPIK – Photo Editor – اپیک: ابزار ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای اندروید

آپدیترایگان
EPIK - Photo Editor
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

EPIK - Photo EditorEPIK - Photo EditorEPIK - Photo EditorEPIK - Photo Editor

دانلود ویرایشگر EPIK – Photo Editor  در فراروید!

EPIK – Photo Editor  یک ویرایشگر عکس حرفه ای با ابزارهای ویرایش پیشرفته توسط SNOW Corporation می باشد. این برنامه یک ویرایشگر حرفه ای برای عکس ها و ویدئو های شما می باشد. از افکت ها و براش های متفاوتی که در برنامه وجود دارد، برای زیباتر شدن محتوایتان استفاده کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

درسال های اخیر و امروزه مردم و افراد زیادی تحت تاثیر فضای مجازی قرار دارند. ممکن است شما هم جذب عکس و ویدئوهای فضای مجازی مانند اینستاگرام شده باشید. این عکس و ویدئو هایی که زیبا و بی عیب و نقص هستند قطعا با یک ویرایشگری ویراش شده اند. حال همه افراد به دنبال یک ویرایشگر حرفه ای اما ساده هستند. EPIK – Photo Editor یک ویرایشگر عالی برای ادیت و عکس های شما می باشد. ایپک یک ویرایشگر کامل است و شما هرچه از یک ویرایشگر را می خواهید در خود دارد.

با برنامه EPIK – Photo Editor شما می توانید از ‏روتوش برای لکه های پوستی و صورتی طبیعی، استفاده کنید. شما می توانید صورت خود را صاف و یک دست کنید و از به روز ترین ارایش های دنیا استفاده کنید. ایپک دارای فیلترها و افکت های متفاوتی است که شما می توانید برای زیباتر شدن عکس و ویدئو های خود استفاده کنید.‏شما می توانید به ویدئو خود عکس اضافه کنید، با استفاده از برچسب ایجاد کنید برش دهید، از براش ها به روش خود استفاده کنید، و فیلتر خود را ایجاد کنید که منحصر به فرد است. از پس زمینه، قاب رنگی، حاشیه های زیبا استفاده کنید.

بنابراین اگر به دنبال یک ویرایشگر هستید که بتوانید با ان محتواهای خود را زیباتر کنید، ما به شما ایپک را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این برنامه را از فراروید دریافت کنید.

EPIK - Photo Editor
برنامه EPIK - Photo Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *