خانه » بازی » شبیه سازی » My Horse Stories – بازی شبیه سازی “داستان اسب من” اندروید + مود

My Horse Stories – بازی شبیه سازی “داستان اسب من” اندروید + مود

آپدیترایگان
My Horse Stories
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

My Horse StoriesMy Horse StoriesMy Horse StoriesMy Horse Stories

دانلود بازی شبیه ساز My Horse Stories در فراروید!

My Horse Stories یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale می باشد. بازی روایت یک دختری را می کند که از نیویورک به مزرعه ای در کنتاکی آمده است. دلیل امدن او این است که به پدربزرگ و مادربزرگش کمک کند و مزرعه آنها را سر و سامان دهد و ان را با شکوه تر سازد. دختر داستان ما علاقه زیادی به اسب دارد و با ان ها رابطه خوبی دارد و به راحتی با اسب ها ارتباط می گیرد. او تصمیم می گیرد تا در مسابقات اسب سواری شرکت کند و خود را به چالش بکشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.
 وظایف زیادی در بازی My Horse Stories وجود دارد و شما باید آنها را انجام دهید. شامل کارهای عادی و روزمره مزرعه و تمرین با اسب و شرکت در مسابقه های جهانی اسب سواری است. شما باید تمرین کنید که تمرین شما شامل پرش از روی مانع های سخت و گوناگون هستند. سعی کنید هر روز با اسب خود تمرین کنید. با اینکار شما تبدیل به قهرمان اسب سواری می شوید. شما باید مانند یک دختر سوارکار حرفه ای لباس بپوشید و سوار بر اسب خود حرکت کنید.
از اسب خود مراقبت کنید او را نوازش کنید و به ان غذا دهید. در مسابقات از موانع بپرید و تماشا گران را به وجد بیاورید. نباید مزرعه را فراموش کنید. شما برای اینکه بتوانید مزرعه را سر و سامان دهید نیاز به سکه دارید باید به مقدار زیادی سکه به دست بیاورید. برای به دست اوردن سکه با ضربه زدن روی دکمه جایزه در پایین صفحه نمایش موبایلتان و شرکت کردن در مسابقه ها می توانید سکه به دست اورید. بنابراین وظیفه شما کمک به این دخترک است. اگر به دنبال یک ماجراجویی جذاب هستید بازی My Horse Stories را از فراروید دریافت کنید.
My Horse Stories
بازی My Horse Stories توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *