خانه » بازی » ایفای نقش » Wild Tamer : Next Age – بازی نقش‌محور”رام کننده: عصر بعدی” اندروید

Wild Tamer : Next Age – بازی نقش‌محور”رام کننده: عصر بعدی” اندروید

آپدیترایگان
Wild Tamer : Next Age
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

‏‏ دانلود بازی نقش افرینی Wild Tamer : Next Age در فراروید!

Wild Tamer : Next Age یک بازی جذاب و نقش افرینی از استودیوی کره ای Supercent می باشد. این بازی داستانی بسیار ساده و جذاب دارد. در این بازی شما در نقش یک مربی حیوانات وحشی هستید. بنابراین وظیفه شما اموزش به حیوانات و مدیریت ان ها می باشد. باید بتوانید حیوانات را رام و رهبری کنید. ان ها می توانند دوستانی خوب برای شما باشند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.2 از 5.0 امتیاز می باشد.
شما در بازی Wild Tamer : Next Age در نقش یک مربی و رام کننده حیوانات را دارید. شما در جنگلی به اسم جنگل Sleepless Forest بیدار می شوید. در این جنگل حیوانات وحشی و متفاوتی وجود دارند که اهلی کردن انها سخت است. حیوانات شما در بازی می توانند دوستانی خوب برایتان باشند و یا ممکن است دشمنانی خطرناک باشند. باید بتوانید ان ها را رام کنید و ارتباط برقرار کنید. ممکن است بعضی از حیوانات به شما اسیب برسانند پس بسیار ممراقب باشید. ممکن است در بازی ماموریت های مختلفی را انجان دهید. با سلاح های قدرتی خود و حیوانات قوی تان وارد نبرد در ماموریت ها شوید.
چالش اصلی بازی این است که یک روح شیطانی باستانی به جنگل آمده و باعث ایجاد تنش در بین اهالی جنگل شده است. نفرین این روح موجب شده است که حیواناتی که در این جنگل زندگی می کردند بیش از پیش وحشی و خشن شوند. شما باید از این هرج و مرج جلوگیری کنید و شرایط جنگل را به حالت قبل بازگردانید. بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار قوی است. همین ویژگی موجب جذاب تر شدن بازی می شود. بنابراین اگر دوست دارید در دنیای حیوانات و زندگی در جنگل را تجربه کنید، بازی Wild Tamer : Next Age را از فراروید دریافت کنید.
Wild Tamer : Next Age
بازی Wild Tamer : Next Age توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *