خانه » بازی » معمایی » Sheriff of Mahjong – بازی پازلی «کلانتر ماهاجونگ» اندروید + مود

Sheriff of Mahjong – بازی پازلی «کلانتر ماهاجونگ» اندروید + مود

آپدیترایگان
Sheriff of Mahjong: Paar-Match
  • آپدیت
  • نسخه 1.30.3000
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی پازلی Sheriff of Mahjong در فراروید!

Sheriff of Mahjong یک بازی پازلی و فکری از استودیو بازی سازی G5 Entertainment می باشد. در این بازی ماهجونگ شما باید کاشی هایی که با یکدیگر مطابقت دارند و شبیه هم هستند را کنارهم قرار دهید. بازی در سبک بازی های چینشی و جورچین می باشد. شما باید از فکر خود به درسای استفاده کنید تا بتوانید کاشی های مانند هم را کنارهم قراردهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
شما در بازی Sheriff of Mahjong در واقع شما در نقش یک معمار هستید که با دیدن اگهی شهرسازی به کالینز تاون می روید. یک شهر مرزی دچار هرج و مرج شده است و در حال مبارزه می باشد. این شهر در گوشه ای دورافتاده و زیبا از غرب قدیمی به کمک شما نیاز دارد تا به شکوه و ارامش سابق خود بازگردد. تعداد زیادی از پازل ها تطبیق کاشی بازی کنید. شما باید برای جمع‌آوری منابع و استفاده از تقویت‌کننده‌های قدرتمند پازل ها را جفت هم قراردهید. با این کار یک شهر غارت شده غربی را باز می گردانید. به شهروندان این شهر کمک کنید تا شهر خود را بعد از این حملات و مبارزه ها از اول بسازند. شهری زیبا بسازید که شایسته و شکوه افسانه های غرب وحشی را داشته باشد. تقویت کننده دینامیت و… را جمع اوری کنید زیرا که چندین کاشی را مفنجر می کند. بازی ترکیب بازی شهرسازی و ماهجونگ است. از ویژگی خوب بازی موجود به زبان های انگلیسی ، چینی ، چینی سنتی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، کره ای ، پرتغالی برزیل و… است.
بنابراین با جفت کردن کاشی ها و ساخت ساختمان های شهر یک بازی ترکیبی یک نفره ماهجونگ عالی را تجربه کنید. شما می توانید بازی Sheriff of Mahjong را از فراروید دریافت کنید.
Sheriff of Mahjong: Paar-Match
بازی Sheriff of Mahjong: Paar-Match توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *