خانه » بازی » شبیه سازی » Hotel Empire Tycoon 3.1 – بازی شبیه‌سازی هتل‌داری حرفه‌ای اندروید + مود

Hotel Empire Tycoon 3.1 – بازی شبیه‌سازی هتل‌داری حرفه‌ای اندروید + مود

آپدیترایگان
Hotel Empire Tycoon-Idle Game
  • آپدیت
  • نسخه 3.1
  • اندروید 7.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز هتل Hotel Empire Tycoon 3.1 در فراروید!

موضوع بازی:

Hotel Empire Tycoon 3.1 یک بازی بسیار جذاب مدیریتی از استودیوی اسپانیایی Codigames می باشد. این بازی در دسته بازی های مدیریتی و چالشی می باشد. در این بازی شما در نقش یک هتل دار بزرگ هستید و قصد معروفیت و ارتقا هتل خود را دارید. شما باید تلاش کنید که هتل خود را معروف و نام اشنا کنید و از ان کسب درامد کنید. حال فکر می کنید که چه گونه این کار را انجام دهید. بنابراین شما بسیار تلاش می کنید تا با انجام کارهای مختلف هتل خود را جا بیاندازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه….

هدف شما در بازی Hotel Empire Tycoon 3.1 کاملا مشخص است. حال شما باید برای هدف خود برنامه ریزی کنید و یکی یکی، کارها را برای معروفیت هتل خود انجام دهید. شما باید با ارائه خدمات کامل به مشتریان خود ان ها را راضی نگهدارید. همچنین باید امکانات هتل و اتاق هایتان را بسیار ارتقا دهید و اتاق ها را با بهترین تجهیزات مجهز کنید. هتل خود را تبدیل به یک هتل 5 ستاره کنید.
در بازی Hotel Empire Tycoon 3.1 غذاها و خدمات کاملی برای مشتریان خود داشته باشید و استخر و باشگاه ورزشی هتل خود را بسازید. کارکنان زیادی را استخدام کنید و به ان ها اموزش هتل داری دهید. بهترین میزبان مراسم و… برای مشتریان باشید. فضایی برای کنفرانس و جلسات کاری داشته باشید تا هتل شما برای همه نوع کار مناسب باشد و همه هتل شما را انتخاب کنند. فضایی برای استراحت و ریلکس فراهم کنید.

جمع بندی:

بنابراین در بازی باید ‏شروع به راه اندازی یک هتل کوچک کنید و برای رشد و پیشرفت کار خود سخت تلاش کنید. اگر شما هم علاقه به بازی های هتل داری و مدیریتی دارید! این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی هتل داری حرفه ای را از فراروید دریافت کنید.
Hotel Empire Tycoon-Idle Game
بازی Hotel Empire Tycoon-Idle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *