خانه » بازی » اکشن » Brawlhalla – دانلود بازی اکشن-رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید!

Brawlhalla – دانلود بازی اکشن-رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید!

آپدیترایگان
Brawlhalla
  • آپدیت
  • نسخه 7.10
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی رقابتی Brawlhalla برای اندروید!

Brawlhalla – سرزمین مبارزان! عنوان یک بازی بسیار پرطرفدار در دسته بازی های رقابتی از کمپانی یوبی سافت میباشد. این بازی در طی چند سال اخیر به یکی از برترین بازی های کراس پلتفرم در سبک اکشن تبدیل شد. همه افراد با هر کنسولی به راحتی می توانند به این بازی متصل شوند. در این بازی شما در نقش انواع قهرمانان قرار می گیرید و وارد نبرد های حماسی هیجان انگیز 🔥می شوید. امتیاز به دست اورده این بازی اکنون در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز✔ می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما در نقش قهرمانان مختلف وارد بازی می شوید. ده نوع قهرمان در بازی وجود دارد که هرکدام از ان ها دارای نیرو، و ویژگی های مخصوص به خود هستند. هرکدام از قهرمان ها به روش خود به شما در بازی کمک میکنند تا پیروز شوید. بازی دارای دو بخش انلاین و افلاین است که، در بخش انلاین ان‌ انواع متفاوتی از رقابت های سخت وجود دارد که به صورت 1به1 و 2به2می باشد. در بخش افلاین بازی تمرین های قهرمانان و مبارزه های چند نفره وجود دارد که بسیار سرگرم کننده می باشد. ان ها را از سکوها پرتاب کنید. شما می توانید بازی Brawlhalla را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1_بازی فقط و فقط برروی دستگاه های با پردازنده ARM64 نصب می شود. 2_بازی بدون اینترنت نیز قابل اجرا است اما در این صورت فقط می توانید از بخش Offline Mode استفاده کنید.3 _برای اتصال به سرورهای بازی به صورت آنلاین، می توانید به سرورهای مختلف که از نظر لوکیشن نزدیک تر هستند استفاده کنید. 4_در حال حاضر کاربران ایرانی بدون نیاز به اقدام خاصی می تواند به سرورهای بازی متصل شده و به صورت آنلاین با دیگران بازی کنند. 5_نسخه هک شده یا مود شده ای برای Brawlhalla وجود ندارد و به احتمال زیاد چنین نسخه ای برای این بازی عرضه نخواهد شد اما در صورتی که چنین نسخه ای منتشر شود، فراروید آن را برای شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *