خانه » بازی » معمولی » دانلود Mega Ramp Car Jumping 1.8.0 – پرش با ماشین از روی سکو ها + مود

دانلود Mega Ramp Car Jumping 1.8.0 – پرش با ماشین از روی سکو ها + مود

آپدیترایگان
Mega Ramp Car Jumping
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Mega Ramp Car Jumping در فراروید!

موضوع بازی:

Mega Ramp Car Jumping یک بازی جذاب و هیجان انگیز ماشینی از استودیو بازی سازی BoomBit Games می باشد. در این بازی جذاب شما با انتخاب یک ماشین با توجه به سلیقه خود وارد بازی می شوید. ماشین های مختلف از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های شاسی بلند در بازی موجود است. ماشین های سوپر اسپرت و مسابقه ای، و … را در این بازی بخرید و با هر کدام که می خواهید بازی کنید. با ماشین خود همه چیز را ویران کنید و پرش های خفنی را انجام دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Mega Ramp Car Jumping شما در حال رفتن به مسابقه بزرگترین رادمپ های شیرین کاری رانندگی هستید. شما در این بازی رانندگی در ابرها ، مسابقه با بالن های هوای گرم، رانندگی در بین قله های آسمان خراش ها و… را تجربه میکنید. با لمس صفحه ماشینتان در هوا پرواز می کند و هر چیزی که در مسیرتان وجود دارد را نابود می کند. هر چه سرعت شما در پرواز بیشتر باشد و سریع تر پیش بروید، چیز های بیشتری را با ماشین خود ویران می کنید. با ضربه زدن، چرخیدن و یا دریفت کردن و…در مسیر خود هر چیزی را وجود دارد نابود کنید. با کسب امتیاز می توانید ماشین خود را ارتقا دهید. هرچه ریسک بیشتری را در پرش‌ ها بپذیرید و اگر موفق شوید می‌ توانید امتیاز و رکورد های بیشتری را از خودتان به ثبت برسانید.

جمع بندی:

بازی دارای کنترل لمسی بسیار عالی و گرافیک فوق العاده ای است. همچنین صداگذاری مهیج بازی که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. شما می توانید بازی جذاب پرش با ماشین از روی سکو ها را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Mega Ramp Car Jumping
بازی Mega Ramp Car Jumping توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *