خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی War of Kings : Strategy war ga مود اندروید

دانلود بازی War of Kings : Strategy war ga مود اندروید

آپدیترایگان
War of Kings : Strategy war ga
  • رای: 32
  • نظر: 1
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی War of Kings : Strategy war ga در فراروید!

موضوع بازی:

یک بازی War of Kings جذاب و استراتژی سرگرم کننده از استودیوی می باشد. در این بازی شما وارد به دنیای پر از جنگ و درگیری و خون ریزی وارد می شوید. در این سرزمین که پر از تنش و جنگ است، قبلا در صلح و ارامش در دست پادشاهان مختلفی بوده و در کنارهم در ارامش زندگی می کردند. حال این سرزمین به یک صحنه جنگ و نبرد تبدیل شده است. شما وظیفه دارید با دشمنان در نبرد بجنگید و ان ها را سرکوب کنید. پس شجاعانع وارد میدان شوید و تمام مهارت های خود را به کار بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم داستان بازی War of Kings در دنیایی پر از جنگ ها ، درگیری بین قبیله های مختلف آغاز می شود. شما باید در جستجوی سربازان و متحدین شروع کنید و به یک فرمانده عالی تبدیل شوید. شما باید مردم و امپراتوری خود را به صورت مرحله به مرحله بسازید و با پادشاهی های دیگر بجنگید و پیروز شوید. پس از سرکوب مخالفان، سرزمین خود را رشد دهید و آن را به بزرگترین امپراتوری در جهان تبدیل کنید.

در بازی War of Kings ده ها ویژگی و ابزار وجود  دارد که باعث می شود قبیله شما برای شکست دشمنان توسعه پیدا کند و قدرتمند شود. شما باید بسیار باهوش و حرفه ای عمل کنید و تمام تلاش خود را برای شکست دشمن و به دست اوردن امپراطوری بزرگ انجام دهید.

جمع بندی:

اگر از طرفداران و علاقمندان به بازی های جنگی می باشید و یا اگر به این سبک علاقه دارید! این بازی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید بازی جنگ پادشاهان را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

War of Kings : Strategy war ga
بازی War of Kings : Strategy war ga توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات