خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Vodobanka Pro مود اندروید

دانلود بازی Vodobanka Pro مود اندروید

آپدیت
Vodobanka Pro
  • آپدیت
  • نسخه 1.02b 300323
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت 2.09
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Vodobanka ProVodobanka ProVodobanka ProVodobanka Pro

هم اکنون دانلود بازی جذاب Vodobanka Pro در فراروید!

موضوع بازی:

Vodobanka Pro یک بازی جذاب و اکشن هیجان انگیز از استودیوی می باشد. در این بازی شما گروهی از نیروهای امنیتی یا همان پلیس ها هستید. شما در بازی جذاب وظیفه دارید که به خانه های خلافکاران و مجرمان بروید و بی سروصدا و ارام ان ها را دستیگر کنید. این کار را باید بدون کشتار و اسیب دیدن کسی باشد. باید بسیار مراقب باشید که به مردمان عادی در ماموریت های مختلفتان اسیب نرسانیدن و بین افراد ترس ایجاد نکنید. پس هدف شما دستگیری مجرمان در خانه هایی است که پنهان شده اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Vodobanka Pro بسیار ساده و مینیمالیستی است اما با این وجود خسته کننده نخواهد بود. همانطور که در بالا گفتیم شما گروهی پلیس و یا همان سوات یا SWAT هستید. ماموریت های شما کاملا مشخص است. ورود بی سروصدا به خانه خلافکاران و دستگیری ان ها می باشد. شما در یک محیط گسترده قرار خواهید گرفت که باید تیم موجود در بازی را به سمت هدف ها هدایت کنید. برای این کار باید از استراتژی‌های خاص خود را داشته باشید.

بازی Vodobanka Pro دارای مراحل مختلفی است و گرافیک آن به صورت دو بعدی می‌باشد. با لمس هر نقطه روی صفحه، نیروهای شما به سمت  آن نقطه حرکت می کنند. به همین روش باید با آیتم های مختلف تعامل لازم را برقرار کنید. مثلا شما باید قبل از ورود به یک اتاق، تاکتیک مورد نظر را مشخص کنید. بعد از اینکه توانستید به خوبی وارد اتاق ها شوید، و خلافکاران را تسلیم کنید، باید آن ها را دستگیر کنید. برای دستگیری باید تک تک افراد یک ضربه بزنید تا نیروهای شما آن ها را دستگیر کنند.

جمع بندی:

بازی بسیار کم حجم است اما کم حجمی ان چیزی از کیفیت و عالی بودن بازی کم نمیکند. اگر  به دنبال بازی ساده اما باحال و سرگرم کننده هستید! بازی ودوبانکا را از فراروید دریافت کنید.

 

Vodobanka Pro
بازی Vodobanka Pro توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *