خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Case Hunter: Brain funny Cases مود اندروید

دانلود بازی Case Hunter: Brain funny Cases مود اندروید

آپدیترایگان
Case Hunter: Brain funny Cases
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Case Hunter: Brain funny Cases در فراروید!

موضوع بازی:

Case Hunter یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده و خاص از استودیوی هنگ کنگی Focus apps می باشد. یک بازی جالب از پازل ها و مینی گیم های معمایی است. این بازی علاوه بر هیجان انگیز و جذاب بودن یک خط داستانی جالب را دارد. داستان در رابطه با شهری کوچک است که اخیراً پرونده های معمایی و جنایی زیادی در آن گزارش می شوند. شما باید پرونده ها را حل کنید. رازهای اتفاقات عجیب را کشف کنید. مانند یک کارگاه حرفه ای عمل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی Case Hunter در رابطه با شهری کوچک است که جدیدا پرونده های معمایی و جنایی زیادی در آن گزارش می شود. این پرونده ها روز به روز بیشتر می شود و مردم به سمت خشونت می روند. شما در نقش یک کارآگاه ماهر مأمور هستید تا به این شهر بروید و با بررسی پرونده ها و حل معماهای آن ها راز پنهان این بازی و اتفاقات را کشف کنید. شما باید آیتم ها و سرنخ های مخفی را پیدا کنید، معماهای متنوع را حل کنید و پازل های هیجان برانگیز این پرونده ها را کشف کنید.

هر بخشی از بازی Case Hunter دارای چندین و چند پازل مشخص یا مخفی است. برخی از این پازل ها با پیدا کردن آیتم های پنهان و قرار دادن آنها در جایشان حل می شوند و برخی دیگر روند پیچیده تری دارند و برای حل آنها باید ذهن خود را به جزئیات معطوف کنید. در مجموع می توان گفت که این بازی مجموعه ای سرگرم کننده از پازل ها و معماهای جالبی است که می تواند علاقه مندان به بازی های معمایی را به وجد بیاورد.

جمع بندی:

اگر عاشق بازی های مغزی ، بازی های فکری هستید ، اشیا objects پنهان ، معماهای منطقی و… هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی شکارچی پرونده را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

 

Case Hunter: Brain funny Cases
بازی Case Hunter: Brain funny Cases توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *