خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Turbo Stars – Rival Racing مود اندروید

دانلود بازی Turbo Stars – Rival Racing مود اندروید

آپدیترایگان
Turbo Stars - Rival Racing
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.22
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Turbo Stars در فراروید!

موضوع بازی:

Turbo Stars یک بازی جذاب و رقابتی از استودیوی مطرح و خوش نام SayGames می باشد. در این بازی اندروید شما باید شخصیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی اسکیت خود سوار شوید. در مسیرهای مسابقه ای متنوع با موانع مختلف حرکت کنید و از رقبا پیشی بگیرید. سبک این بازی مسابقه ای است. در مسیرهای لوله مانند و مارپیچ مانند یک اسکی باز ماهر سر بخورید و با حرکات نمایشی امیتازات عالی دریافت کنید. مقام نخست را برای خود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Turbo Stars شما باید در قابت هایی تنگانگ و سرگرم کننده، با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید. مسابقاتی که در این بازی وجود دارند، در مسیرهایی لوله مانند به صورت معلق برگذار می شوند و در آن ها شما باید در این مسیرهای پیچ دار سعی کنید اولین نفر باشید.

به هر میزان که حرکات نمایشی دیدنی و ماهرانه تری انجام دهید ، امتیاز بیشتری کسب میکنید. همچنین سکه هایی که بر سر راهتان قرار دارد را جمع آوری کنید و امتیاز کسب کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. علاوه بر امتیازی که از حرکات نمایشی خواهید گرفت ، از آیتم های موجود در بازی به خصوص کلیدها نیز دریافت خواهید نمود. پس حواستان کاملا جمع باشد تا ضمن سر خوردن در مسیر هیچ کلیدی را از دست ندهید و تمام آنها را جمع آوری کنید.

از ویژگی های بازی Turbo Stars عبارت است از: آیتم های متعدد اسکین. مسیرهای متنوع و جذاب. اخذ امتیاز از حرکات نمایشی. انواع مراحل چالش برانگیز. عبور نمودن از موانع مختلف. بهترین توی بهترینها بشین. گیم پلی جذاب و اعتیادآور. در بازی جاده های خفن با موانع مختلف وجود دارد.

جمع بندی:

این بازی مهیج مدتها سرگرمی شما را فراهم میکند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید! بازی توربو استارز را از فراروید دریافت کنید.

Turbo Stars - Rival Racing
بازی Turbo Stars - Rival Racing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *