خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی June’s Journey: Suchspiel مود اندروید

دانلود بازی June’s Journey: Suchspiel مود اندروید

آپدیترایگان
June’s Journey: Suchspiel
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی June’s Journey: Suchspiel در فراروید!

موضوع بازی:

June’s Journey: Suchspiel یک بازی فکری جالب در سبک یافتن اشیاء مخفی است. بازی از استودیوی Wooga ی باشد. در این بازی قدم در دنیایی پر رمز و راز بگذارید، به محیط های مختلف بروید و معماهای مشکل هر کدام را حل کنید. ‏سفر شما از قلب آمریکا آن هم در سال های 1920 شروع می شود و تا خیابان ها و کوچه های بی نظیر پاریس و حتی فراتر از آن ادامه پیدا میکند. در هر گوشه و کناری اتفاقی غافل گیر کننده وجود دارد. با آغاز هر فصل جدید از بازی قدم در ماجرایی هیجان انگیز که در نقاط مختلف دنیا ادامه پیدا میکند خواهید گذاشت. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی June’s Journey: Suchspiel با ناپدیدی خواهر شخصیت اصلی بازی جون شروع می شود. جون باید بچه خواهرش را زیر بال و پرش بگیرد و از ان محافظت کند. آنها در کنار هم قدم در ماجراهایی پر رمز و راز میگذارند که از هر ماجرای دیگری در زندگی شان راز آلودتر است. در ماه ژوئن خواهر خانم June ناپدید می شود و او یک سفری را برای یافتن او آغاز می کند. پس شما باید با پیدا کردن سرنخ های پنهان و حل انواع پازل های هیجان انگیز در June’s Journey: Suchspiel مکان های زیبا او را بیابید. با گرافیک بسیار زیبایی که با دست کشیده شده، کاراکترهایی فوق العاده و داستانی که در محیط های مختلف روایت میشود.
از ویژگی های بازی June’s Journey: Suchspiel عبارت است از: کاوش در مکان های مختلف از سراسر جهان.حل انواع پازل ها. وجود انواع شخصیت های شگفت انگیز. پیدا کردن سرنخ های پنهان. گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

جمع بندی:

بنابراین سفر ماجراجویانه خود را آغاز کنید و زیباترین مکان های جهان را ببینید راز و رمزهای مفقود شدن خواهرتان را پیدا کنید. اگر شما به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید! بازی سـفـر جـون می توانید بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.
June’s Journey: Suchspiel
بازی June’s Journey: Suchspiel توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *