خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Match Masters مود اندروید

دانلود بازی Match Masters مود اندروید

آپدیترایگان
Match Masters
  • آپدیت
  • نسخه 4.503
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 31
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Match MastersMatch MastersMatch MastersMatch Masters

هم اکنون دانلود بازی Match Masters در فراروید!

موضوع بازی:

Match Masters یک بازی جورچین و پازلی از استودیوی Candivore  می باشد. شما باید با دوستان خود یا در برابر مخالفان از سراسر جهان بصورت آنلاین بازی کنید. از روش های هیجان انگیز جدید برای انجام مطابقت استفاده کنید. پس  اشکال مشابه را با یکدیگر تطبیق دهید تا حذف شوند و امتیاز کسب کنید. از بوسترهای خود استفاده کنید تا امتیاز بیشتری به دست اورید. بازی را به نفع خود انجام دهید. ترکیب های بزرگی کسب کنید تا سریع تر اشکال را حذف کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Match Masters شما باید در رقابت‌های آنلاین با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید. با وجود مکانیزم‌های مختلفی که دارد حسابی شما را مشغول رقابت‌های مختلف می‌کند. در ابتدا باید در چند مسابقه که خارج از مسابقات آنلاین است شیوه بازی کردن را یاد بگیرید. بازی به صورت  است که هر بازیکن در نوبت خود باید چند المان مشابه را درکنار یکدیگر قرار دهد. هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد امتیاز بالاتری را می‌گیرید.
با یکی از 20 تقویت کننده موجود در Match Masters که هر کدام دارای استراتژی و تاثیر خاص خود می باشند بازی کنید و امتیاز بگیرید. به رویدادهای هیجان انگیز بپیوندید و استیکرها را جمع آوری کنید و جایزه کسب کنید. همچنین برای باز کردن قفل استودیوهای جدید و رقابت با بهترین بازیکنان در جدول امتیازات ، غنائم و کاپ قهرمانی کسب کنید.
از ویژگی های بازی Match Masters عبارت است از: شرکت در رقابت های PVP چند نفره. استفاده از بیش از 20 تقویت کننده هرکدام با استراتژی و تأثیر خاص خود. شرکت در مسابقات و رویدادها. شرکت در رویدادهای مختلف و کسب جوایز شگفت انگیز. رقابت با دوستان خود با متصل شدن به اکانت فیسبوک خود. جمع آوری کردن استیکرها و تکمیل آلبوم های برچسب خود و…

جمع بندی:

شما هم اگر علاقه به بازی های پازلی و جورچین دارید! بازی استادان مسابقه را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Match Masters
بازی Match Masters توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *