خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Temple Run 2 مود اندروید

دانلود بازی Temple Run 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Temple Run 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.103.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج Temple Run 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Temple Run 2 یکی از بازی های هیجان اور از کمپانی Imangi Studios می باشد.یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد. شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید امتیاز بالاتری به‌دست می آوردید. بازی دنباله‌ای بر بازی محبوب دویدن گوشی‌های هوشمند است. مانند کار قبلی، شخصیت اصلی که بت را به دست آورد از دست میمون شیطانی فرار می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

عملیات بازی Temple Run 2 مانند کار قبلی پرش و سر خوردن با سر خوردن بالا و پایین و چرخش با سر خوردن به چپ و راست است. بازی Temple Run نسخه دوم بازی هیجان انگیز و پرطرفدار فرار از معبد می باشد. در این بازی باید با دویدن، پریدن از روی موانع، چرخش و حرکات کشویی از معبد فرار کنید و برای دسترسی به مراحل بعد باید امتیازهای موجود در طول مسیر را جمع آوری نمایید. عبور از معادن، جنگل و صخره ها در حالی که موجوداتی در تعقیب شما هستند، هیجان زیادی را برای شما به وجودمی آورد.

از ویژگی های بازی Temple Run 2 عبارت است از: گرافیک زیبا و جلوه های صوتی جذاب. محیط زیبا و هیجان انگیز طبیعت. موانع چالش برانگیز. قدرت دهنده های متفاوت. قدرت های ویژه برای هر شخصیت و…

جمع بندی:

قابلیت های بازی Temple Run 2 می توان به گرافیک ارتقا یافته نسبت به نسخه قبلی، موانع سخت و چالش برانگیز، کارکترهای متنوع و صدای هیجان انگیز آن اشاره کرد. اگر شماهم این سبک از بازی ها را دوست دارید و علاقه مند هستید به ان! شما می توانید بازی فرار از معبد را از فراروید دریافت کنید.

Temple Run 2
بازی Temple Run 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *