خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی The Room Two مود اندروید

دانلود بازی The Room Two مود اندروید

آپدیترایگان
The Room Two
  • آپدیت
  • نسخه 1.11
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت 1.99
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب The Room Two در فراروید!

موضوع بازی:

The Room Two یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت اول شخص است. در سبک بازی های فکری از استودیوی بازیسازی Fireproof Games می باشد. این نسخه از بازی دومین شماره از این مجموعه می باشد. در بازی “اتاق شماره 2” شما وارد یک محیط ناشناخته می شوید بدون اینکه هیچ اطلاعی از نحوه ورود خود به این مکان و دلیل وارد شدن به آن را داشته باشید. در بازی باید محیط های مختلفی را جستجو نمایید و پازل های مختلفی را حل کنید و راز های مختلفی را کشف کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی The Room Two، شما در خانه ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد و اتفاقات عجیبی در آن رخ می دهد. این اتاق ظاهرا نمی خواهد شما در خانه امنیت داشته باشید. زمانی که شما وارد اتاق می شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد باید به اتاق اعتماد کنید. در این راه اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد و ساعت ها شما را به چالش خواهد کشاند.

داستان با نامه ای از یک دانشمند مرموز آغاز می شود. این نسخه ای است که اتفاقاتی را که قبلا برای این شخصیت در اولین نسخه اصلی بازی پیش امده است. در آن زمان، شما به تنهایی در یک انبار مخفی به دام افتاده اید. بنابراین، داده‌هایی که از AS دریافت می‌کنید تنها سرنخ شما برای یافتن راهی است. از اینجا وارد دنیایی فوق العاده شبح وار در The Room Two می شوید. در بازی مجموعه ای از معماها در تمامی سطوح، از آسان تا دشوار، در انتظار حل شما هستند. آنها گسسته نیستند، اما همیشه از طریق سرنخ های مرموز در اشیاء عجیب و غریب به هم مرتبط هستند.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد که با گیم پلی سرگرم کننده خود ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. از ویژگی های بازی می توان به گرافیکی عالی، موسیقی متن گوشنواز، چالش های متنوع و … اشاره کرد. شما می توانید  بازی جذاب اتاق ها 2 را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *