خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Zombeast: Zombie Shooter مود اندروید

دانلود بازی Zombeast: Zombie Shooter مود اندروید

آپدیترایگان
Zombeast: Zombie Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 0.31.1
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Zombeast: Zombie Shooter در فراروید!

موضوع بازی:

Zombeast: Zombie Shooter یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک اول شخص شوتر از استودیوی استرالیایی AKPublish pty ltd می باشد. این بازی بسیار جذاب و هیجان اور است. موضوع اصلی بازی به این صورت است که شما باید سعی کنید در یک شهر پر از زامبی زنده بمانید. دست ارتشی از مردگان با مهارت هایی که دارید خلاص شوید و تلاش کنید در این اخرالزمان خونین زنده بمانید. بدون تردید یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های موبایلی سبک اکشن به شمار می رود. امتیاز به دست اودره بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما در بازی Zombeast: Zombie Shooter در نقش یکی از آدم هایی هستید که از یک اشتباه مرگبار و پخش ویروسی کشنده در امان مانده اید. این ویروس انسان ها را به موجوداتی وحشتناک به نام زامبی ها تبدیل می کند. حال تعداد کمی انسان هستند و ما بقی زامبی های ترسناک اند. این زامبی ها دسته های گوناگونی دارند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. این دنیای خشن حالا دیگر جایی برای زندگی آسوده انسان ها نیست. پس دست به کار شوید و این شهر را از دست زامبی ها نجات دهید.

بازی Zombeast: Survival Zombie Shooter در دنیایی آخرالزمان جریان دارد. شما باید از جان خود در برابر تهدیدات محافظت کنید. برای مبارزه با زامبی ها میتوانید سلاح های مختلفی را در اختیار داشته باشید. در طول اجرای مراحل خود بازی هم سلاح های خوبی را به شما میدهد تا بتوانید با هیولا های قدرتمند نبرد بهتری را در پیش داشته باشید. زرادخانه سلاح ها را باز کنید و قاتل زامبی و تجهیزات دیگر برای غلبه بر انبوهی از زامبی ها را بردارید. زامبی ها با تپانچه ، اسلحه تیرانداز از خفا ، مینی بوس ، اسلحه ، اسلحه حمله ، مواد منفجره و حتی نبرد از بین ببرید.

جمع یندی:

بازی تیرانداز بقا آنلاین آفلاین با یک هدف است. بنابراین شما باید از همه مهارت های خود برای زنده ماندن استفاده کنید. اگر به دنبال یک بازی جذاب در عصر زامبی ها هستید! بازی جذاب زامبی های هیولا را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Zombeast: Zombie Shooter
بازی Zombeast: Zombie Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *