خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Hidden Objects: Coastal Hill مود اندروید

دانلود بازی Hidden Objects: Coastal Hill مود اندروید

آپدیترایگان
Hidden Objects: Coastal Hill
  • آپدیت
  • نسخه 1.22.12
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی پازلی Hidden Objects: Coastal Hill در فراروید!

موضوع بازی:

Hidden Objects: Coastal Hill یک بازی پازلی و داستانی جذاب از استودیوی بازی سازی Tamalaki می باشد. داستان بازی در مورد یک شهر نفرینی است که شما باید به آن شهر بروید و با پازل های بسیاری روبرو می شوید. باید تلاش کنید تا پازل ها را حل کنید. با یافتن راز های مخفی مراحل بازی را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذرانید و از آنها عبور کنید. این بازی جذاب دارای دو نوع مختلف پازل است که هر کدام از آنها دارای چالش‌های بسیار زیاد خودش است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در Hidden Objects: Coastal Hill نقش یک طراح خانه را امتحان می کنید و یک عمارت اسرارآمیز قدیمی را بازسازی می کنید. این بازی ماجراجویی فراتر از سایر بازی های اسرارآمیز شی پنهان است. شما باید به دنبال و پیدا کردن اشیاء پنهان در مکان های زیبا، بازی پازل منحصر به فرد برای این ژانر باشید. بازسازی یک عمارت خالی از سکنه قدیمی، و شخصیت خود را بسازید. با پیشرفت در سطوح و فصل ها و شکست سطوح اشیاء پنهان، به خانه ای نیاز دارید تا در آن زندگی کنید.
شما می توانید در Hidden Objects: Coastal Hill اواتار خود را بسازید بسازید. اواتار خود را با هر ویژگی که می خواهید می توانید درست کنید مانند مدل مو، بلوز، دامن، چکمه، و تجهیزات جانبی و… را بسازید. شی مورد نظر خود را پیدا کنید. شما می توانید در انرژی صرفه جویی کنید، مقدار سکه ها را افزایش دهید و تجربه کنید.

جمع بندی:

بنابراین مطمئن شوید که تا جایی که می توانید در جست و جوی اشیای پنهان شرکت کنید تا راز کارآگاهی حل نشده را کشف کنید. شخصیت های داستان را آن طور که دوست دارید بسازید و لباس های آن ها را انتخاب کنید و تغییر دهید در بازی دشمنان زیادی برای نابودی شما وجود دارند. شما می توانید بازی جذاب راز تپه ساحلی را از فراروید دریافت کنید.
Hidden Objects: Coastal Hill
بازی Hidden Objects: Coastal Hill توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *