خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme مود اندروید

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme مود اندروید

آپدیترایگان
RACE: Rocket Arena Car Extreme
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.40
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج RACE: Rocket Arena Car Extreme در فراروید!

موضوع بازی:

شما در بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme به دنیای نبردهای سهمگین و خطرناک رانندگانی می روید. سوار بر ماشین های هیولایی خود شوید و فقط به برنده و ناک اوت کردن رقبا فکر می کنید. ماهیت اصلی بازی رسیدن به خاط پایان به عنوان اولین نفر است. در بازی ماشین سواری جنگی و رقابتی ریس ارنا به‌عنوان یک مسابقه دهنده خشمگین، به دنبال شکوه و پیروزی وارد عرصه می شوید. اما این یک مسابقه معمولی نخواهد بود که هر کسی بتواند به آن برود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

RACE: Rocket Arena Car Extreme  از بهترین بازی های مسابقات آفرود پر هیجان است. درگیر بهترین نبردهای مسابقه سه بعدی می شوید، موشک شلیک کنید و از سپر محافظ برای مقابله با حمله دشمن استفاده کنید. در حالی که پای خود را روی پدال گاز فشار می دهید، توربو جمع آوری کنید و همه ماشین های مسابقه دیگر را پشت سر بگذارید. در حالی که دریفت می کنید، درگ انجام می دهید. باید در مسیر مسابقه تصمیم های درستی را بگیرید.
در مسابقات RACE: Rocket Arena Car Extreme پر از اکشن و هیجان پیروز شوید و برای جمع آوری بهترین ماشین مسابقه آفرود خود جوایزی را کسب کنید. برای هر نبرد ماشین مناسب را انتخاب کنید. رانندگی دیوانه وار و خطرناک در این بازی مسابقه ای چیز خوبی است زیرا برای شکست دادن دشمنان خود به ریسک هایی نیاز است. اسلحه ای را به دلخواه انتخاب کنید. موشک، بمب، مسلسل و سلاح های الکتریکی مختلف. زمان را کاهش دهید و دشمنان را سریع از بین ببرید.

جمع بندی:

قوانین بازی هیچ تفاوتی با مسابقات استاندارد نخواهد داشت، اما چیز خاصی وجود دارد. ماشین ها مجهز به اسلحه هستند و همه مسابقه دهندگان می توانند هر کاری که لازم است برای برنده شدن انجام دهند. اگر شما هم این سبک از بازی ها را دوست دارید! بازی رقابت سنگین را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
RACE: Rocket Arena Car Extreme
بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *