خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Medieval Merge: Epic Adventure مود اندروید

دانلود بازی Medieval Merge: Epic Adventure مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Medieval Merge: Epic Adventure
  • آپدیت
  • نسخه 1.34.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Medieval Merge در فراروید!

موضوع بازی:

بازی نقش آفرینی Medieval Merge: Epic Adventure در دنیایی حماسی و منحصر به فرداست. این بازی از استودیوی برزیلی Pixodust Games می باشد. در این بازی شما باید یک دهکده قرون وسطی را مدیریت کنید. ساختمان‌ها و منابع خود را بهبود بخشید و ارتش خود را برای مبارزه با دشمنان آماده کنید. شما به عنوان بخشی از مشارکت خود در این بازی به مکان های مختلفی خواهید رفت. هر روز، بازی به شما یک کار جدید می دهد که باید در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. در هر ماموریت اصلی باید با مشکلات خطرناک و جالبی دست و پنجه نرم کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی در Medieval Merge نقش یک زن قهرمان در دنیایی پر از اسرار و خطر هستید. او برای بازگردانی آرامش به سرزمین خود وارد یک ماجراجویی خطرناک می شود تا با مقابله با دشمنان و نبرد با هیولاهای سرسخت، صلح و آرامش را به این سرزمین برگرداند. وظایف شما در طول بازی پاکسازی دهکده خود از وجود هیولاها، کمک به مردم و محافظت از آن ها و بازسازی این دهکده است.

شما با شخصیت خود در Medieval Merge شانس می آورید و با آنها بسیار سرگرم می شوید و همچنین می توانید در این مسیر چیزهای جدیدی بسازید. بلافاصله در سفر به ما بپیوندید. شما باید از توانایی خود در بازی به طور خلاق و هوشمند برای طراحی برنامه های بازی هوشمند استفاده کنید. آماده باشید تا قهرمانانی قوی و شجاع باشید.

جمع بندی:

در طول ماجراجویی در Medieval Merge می توانید به دنبال گنج های گمشده برای مدت طولانی بگردید و سکه های طلا را جمع آوری کنید. این یک راه آسان برای کسب درآمد است، بنابراین می توانید سلاح ها و آیتم های بیشتری را برای کمک به شما در جنگ بخرید. با درامد خود مکان را بازسازی کنید، قفل صندوقچه های گنج را باز کنید و اقلام ارزشمندی مانند جواهرات و سکه های طلا را جمع آوری کنید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی هستید! بازی سرزمین قرون وسطی را از فراروید دریافت کنید.

Medieval Merge: Epic Adventure
بازی Medieval Merge: Epic Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *