خانه » بازی » ماجراجویی » Nobodies: After Death – بازی ماجرایی پاکسازی صحنه‌جرم ۲ + مود

Nobodies: After Death – بازی ماجرایی پاکسازی صحنه‌جرم ۲ + مود

آپدیترایگان
Nobodies: After Death
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.157
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Nobodies: After Death برای اندروید

Nobodies: After Death _پاکسازی صحنه جرم2! شما یک پاک کننده یک صحنه جرم برای یک سازمان اطلاعاتی فوق سری هستید. در بازی وظیفه دارید،که تمام شواهد مربوط به قتل هایی را که با دقت برنامه ریزی اند را، پنهان کنید. شما باید ماموریت خود را به خوبی و بدون اینکه نشانه ای از حضور شما یا هدف وجود داشته باشد پاکسازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

این بازی یک ماجراجویی معمایی است که در آن از هوش و ذکاوت خود استفاده می کنید تا مطمئن شوید که اقدامات آژانس پنهان می ماند. شما به آن‌ها کمک می‌کنید تا اعضای سرکش از رده‌های خود را که با اطلاعات مربوط به یک سلاح زیستی که امنیت جهانی را تهدید می‌کند، فرار کرده‌اند. شما در نقش یک مأمور خاص از این سازمان اطلاعاتی هستید. حال شما باید کار خود را به خوبی انجام دهید. از جایی که انجام چنین چیزی یک حرفه تخصصی و بسیار سخت است، شما که یک فرد خبره و ماهر در این زمینه هستید.

در طول بازی پاکسازی صحنه جرم 2 شما به مأموریت های زیادی می روید که همگی آنها در صحنه های جرم دنبال می شوند. وظیفه شما در ظاهر ساده اما بسیار حساس و دقیق و حساس است. کاری که شما باید کنید این است که این صحنه های جرم را از وجود هر سرنخ و مدرکی که نشان دهد در این مکان یک جرمی اتفاق افتاده پاکسازی کنید. این کار با حل معماها و پازل های متنوع و جذاب داخل بازی حل می شود. راهکرد های خلاقانه زیادی برای شکست در هر ماموریت وجود دارد،گاهی اوقات بسیار دیدنی است.

این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و شما را ساعت ها سرگرم میکند. اکنون می توانیدپاکسازی صحنه جرم 2 را از فراروید دانلود کنید.

Nobodies: After Death
بازی Nobodies: After Death توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *