خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Looney Tunes™ World of Mayhem مود اندروید

دانلود بازی Looney Tunes™ World of Mayhem مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Looney Tunes™ World of Mayhem
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Looney Tunes™ در فراروید!

موضوع بازی:

Looney Tunes™ یکی دیگر از بازی های جذاب و دوست داشتنی است که از ز استودیوی بازی سازی AQUPEP Games برای اندرویدی ها می باشد. باگز بانی، توئیتی، رودرانر و کایوت با قابلیت های منحصر به فرد خود حضور دارند و با رد‌کردن هر مرحله، تعداد بیشتری از کاراکترهای دنیای لونی تونز را ملاقات خواهید کرد. شما می توانید از میان شخصیت های مختلف افراد تیم خود را تشکیل دهید و در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. شما می توانید از قدرت‌دهنده‌های مختلف استفاده کنید تا هریک از ماموریت‌های خود را به خوبی به پایان برسانید. در این بازی جذاب می توانید دنیای لونی تونز مخصوص خود را بسازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

باگز بانی، توئیتی، رودرانر و کایوت با قابلیت های منحصر به فرد خود حضور دارند و با رد‌کردن هر مرحله، تعداد بیشتری از کاراکترهای دنیای لونی تونز را ملاقات کنید. شما می توانید از میان شخصیت های مختلف افراد تیم خود را در Looney Tunes™ تشکیل دهید و در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. شما می توانید از قدرت‌دهنده‌های مختلف استفاده کنید تا هریک از ماموریت‌های خود را به خوبی به پایان برسانید .در این بازی جذاب می توانید دنیای لونی تونز مخصوص خود را بسازید.

تمامی شخصیت های کارتونی لونی تونز شما را در بازی Looney Tunes™ همراهی می کنند. شما می توانید با کمک آن ها شهر زیبا و جدید را بسازید. باید پول داشته باشید و بدون پول نمیتوانید به بازی مشغول شوید. زیرا ساخت و ساز هزینه دارد.حال باید کشف کنید که از چه راه هایی می توان درآمد داشت. آیتم های قدرتمند را باز کنید و بدین ترتیب به پیشرفت خود سرعت بدهید. شخصیت های مورد علاقه خود را جمع آوری کنید و توانایی های مبارزه ای منحصر به فرد و خنده دار خود را کشف کنید.پ

جمع بندی:

اگر شماهم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! اگر دوست دارید وارد دنیای کارتونی شوید، بازی Looney Tunes™ را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Looney Tunes™ World of Mayhem
بازی Looney Tunes™ World of Mayhem توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *