خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Racing Fever: Moto مود اندروید

دانلود بازی Racing Fever: Moto مود اندروید

آپدیترایگان
Racing Fever: Moto
  • آپدیت
  • نسخه 1.94
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Racing Fever: MotoRacing Fever: MotoRacing Fever: MotoRacing Fever: Moto

هم اکنون دانلود بازی موتور سواری Racing Fever: Moto در فراروید!

موضوع بازی:

Racing Fever: Moto یک بازی جذاب موتور سواری از استودیوی Gameguru برای اندرویدی ها می باشد. در این بازی مهیج شما در نقش فردی می باشید که قرار است در اتوبان و مسیر های مختلف به موتور سواری بپردازید. از بین ماشین های مختلف که در پیش روی خودتان می باشد سبقت بگیرد و در یک مسیر بی نهایت از بازی لذت ببرد و سرگرم شوید. در این بازی اندرویدی شما با تجربه‌ای هیجان‌انگیز و پر تنش از رقابت‌های موتورسواری سر و کار دارید و با شرکت در تورنمنت‌ها و رقابت‌های متعدد، می‌توانید به یکی از برترین موتورسیکلت‌سوارها تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی جدید و جذاب Racing Fever: Moto با ساخت بی نظیر در سبک بازی های رسینگ و موتورسواری است. سرگرمی و هیجان زیاد این بازی سبب می شود تا آدرنالین شما ترشح شود. با تجربه مسابقه شگفت انگیز و گرافیک مهیج این بازی شما نخواهید توانست دست از بازی بکشید و گوشی خود را پایین بگذارید. اگر از علاقمندان به سری بازی های موتور سواری می باشید این بازی جذاب را از دست ندهید.

موتور سیکلت های موجود در بازی Racing Fever: Moto به طور واقعی مدل سازی شده اند و 16 موتور سیکلت مختلف با کوچک‌ترین جزئیات برای شما فراهم است. انتخاب خود را انجام دهید، عملکرد آن را بهبود ببخشید، طراحی آن را تغییر دهید و مسابقه را آغاز کنید. این یک ماجراجویی مسابقه ای با 4 رهبر گروه و ده ها مرحله مختلف است. 4 منطقه مختلف و 4 رهبر گروه بی رحم انتظار شما را می کشند. ده‌ها نوع مختلف مسابقه در فصول گوناگون در فضای شگفت انگیز در انتظار شما هستند. برای اثبات اینکه شما بهترین مسابقه دهنده هستید تمام 4 رهبر را شکست دهید.

جمع بندی:

در این بازی اندرویدی شما با تجربه‌ای هیجان‌انگیز و پر تنش از رقابت‌های موتورسواری سر و کار دارید و با شرکت در تورنمنت‌ها و رقابت‌های متعدد، می‌توانید به یکی از برترین موتورسیکلت‌سوارها تبدیل شوید. شما می توانید بازی موتورسواری را از فراروید دریافت کنید.
Racing Fever: Moto
بازی Racing Fever: Moto توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات