خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Inn Empire: Hotel Tycoon مود اندروید

دانلود بازی Idle Inn Empire: Hotel Tycoon مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Inn Empire: Hotel Tycoon
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز dle Inn Empire: Hotel Tycoon در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Inn Tycoon یک بازی سرگرم کننده مدیریتی از استودیو بازی سازی OUTLOU:D GAMES برای دستگاه اندروید می باشد. یک هتل قرون وسطایی راه‌اندازی کنید، اتاق‌های جدید بسازید، مبلمان بخرید و آن را ارتقا دهید تا حداکثر راحتی را به ارمغان بیاورید. سعی کنید در ان درآمد کسب کنید. در بازی Idle Inn Tycoon شما صاحب یک مسافرخانه با اتاق های هتل و یک بار هستید. شما سعی می کنید مسافرخانه خود را با پولی که از مشتریانی که به کسب و کار شما می آیند به دست آورید، بهبود بخشید. ده ها محتوای قابل توسعه در بازی وجود دارد. حتی می توانید دکوراسیون مسافرخانه خود را عوض کنید و ان را زیبا تر کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی dle Inn Tycoon یک مسافرخانه قرون وسطایی خودتان را اداره می کنید. بسیاری از مردم قرون وسطی که از جنگ خسته شده اند به این مسافرخانه می آیند و با ارائه بهترین خدمات مطمئن می شوند که راضی هستند. برای رفع نیازهای بازدیدکنندگان به غذا و نوشیدنی، یک بار ایجاد کنید. در ابتدا مسافران فقط وارد مسافرخانه می شوند تا در اتاق ها استراحت کنند. اما در ادامه بازی Idle Inn Tycoon برای غذا و نوشیدنی به لابی می آیند و به بار و یا غذاخوری می روند. این بخش ها می توانند منبع درآمد فوق العاده ای باشند و باید سعی کنید کارکنانی به این بخش ها اضافه کنید. بعضی از مسافران با اسب به مسافرخانه تان می آیند و اسب هایشان را در اسطبل مسافرخانه قرار می دهند که با اختصاص دادن کارکنانی در اسطبل قادر خواهید بود از این بخش هم درآمد خیلی خوبی به دست اورید.

شما باید تلاش کنید که بهترین مدیریت را برای مسافرخانه خود داشته باشید و ان را مجهز کنید. اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های مدیریتی و سرگرم کننده هستید! بازی مدیر مسافرخانه سرمایه دار را از فراروید دریافت کنید.

 

Idle Inn Empire: Hotel Tycoon
بازی Idle Inn Empire: Hotel Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *