خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی CASE 2: Animatronics Horror مود اندروید

دانلود بازی CASE 2: Animatronics Horror مود اندروید

آپدیترایگان
CASE 2: Animatronics Horror
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک CASE 2: Animatronics Horror در فراروید!

موضوع بازی:

CASE 2: Animatronics Horror یک بازی جذاب و البته ترسناک از استودیوهای LLC Valnat, Aleson, Last Level, Sometimes You می باشد. بازی دنباله یک بازی ترسناک مخفی کاری اول شخص واقعا ترسناک و چالش برانگیز است. داستان بازی به این صورت است که، دو سال قبل از حمله به در ایستگاه پلیس، تراژدی وحشتناکی در شهر رخ داد که منجر به بسته شدن شهربازی شد. دنباله سری اولش میباشد اینبار با ظاهری بسیار متفاوت و با پیشرفتی بسیار چشمگیر ظاهر شده. اگر قسمت اول این بازی را تمام نکرده اید پیشنهاد میکنم سری اولش را که در سایت ما نیز موجود هست بازی کنید و پس از به اتمام رساندن، سری دوم را نصب کنید تا اعماق وجودتان ترس را بچشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی CASE 2: Animatronics Horror حول محور یک شهربازی متروکه می‌گذرد که به دلیل حادثه‌ای وحشتناک تعطیل است. حال شخصیت اصلی که کارآگاه است، باید برای بررسی اتفاقات تازه، به آن جا سفر کند. برخی معتقدند که این یک تصادف است. برخی دیگر، این یک عمل ارعاب و برنامه ریزی شده بود. اعلامیه هایی درباره افراد گمشده خیابان های شهر را پر کرده بود. شما در نقش جک بازی می کنید. به زودی او باید تاوان جنایت خود را بپردازد. سعی کنید او را نجات دهید. ماموریت شما زنده ماندن به هر قیمتی است.
از ویژگی های بازیCASE 2: Animatronics Horror  عبارت است از: داستانی سنجیده با ویژگی های خاص خودش، موقعیت های غیرمنتظره ای که شما را به فکر وادار می کند. محل های بازی بسیار زیادی دارد. پازل های جدید را حل کنید، اما مراقب باشید. آنها شما را تماشا می کنند. هر انیماترونیک ویژگی های فانی خود را دارد. استفاده کنید و بی‌صدا حرکت کنید. بی توجهی یا احتیاط بیش از حد هر کدام به سرعت مجازات می‌شوند.
جمع بندی:
اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های ترسناک و ماجراجویی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما میتوانید بازی پرونده انیماترونیک ها 2 را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *