خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Ice Scream 6 Friends: Charlie مود اندروید

دانلود بازی Ice Scream 6 Friends: Charlie مود اندروید

آپدیترایگان
Ice Scream 6 Friends: Charlie
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک Ice Scream 6 Friends: Charlie در فراروید!

موضوع بازی:

Ice Scream 6 Friends: Charlie از دسته بازی های اکشن و هیجان انگیز   در این قسمت جدید شما در نقش چارلی بازی میکنید. چارلی هنوز در کارخانه گم شده است و با کمک جی باید با تمام خطراتی که در داخل کارخانه در انتظار او است، روبرو شود. بازیکنان را عوض کنید و هر زمان که نیاز داشتید به جی بودن برگردید. بخش‌های جدید کارخانه را در این فصل جستجو کنید. با سوپر ربات جدید که مسئول آشپزخانه است آشنا شوید و با مینی‌راد و مرد بستنی‌سازی مقابله کنید. دوستان را دوباره دور هم جمع کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

چارلی و یک نفر دیگر از دوستان شما در قسمت آشپزخانه کارخانه Ice Scream 6 Friends: Charlie گرفتاراند. شخصیت جی با راهنمایی کردن به شخصیت اصلی این قسمت یعنی چارلی به او کمک می کند تا از شرایط سخت و خطرناکی که در آن است فرار کند. همچنین بتواند دوست دیگرشان را نیز آزاد کند. بین بازی در نقش جی و چارلی جابه‌جا شوید و به شما این امکان را می‌دهد تا مناطق مختلف را بسته به شخصیت خود کشف کنید.

اگر گیر کردید، یک پنجره راهنمایی استادانه دارید در بازی Ice Scream 6 Friends: Charlie در اختیار شماست که پر از گزینه هایی است که به شما کمک می کند پازل ها را بر اساس سبک بازی خود حل کنید. این سری بازی که در دل خود داستانی ترسناک را روایت می‌کند، در هر قسمت رویدادهای جدید و تازه‌ای از چند دوست به‌دام‌افتاده را برای بازیکنان به نمایش می‌گذارد.با سرعت خود بازی کنید و با خیال راحت در حالت روح کاوش کنید، یا با راد و دستیارانش در سطوح دشواری مختلف روبرو شوید. مهارت های خود را آزمایش کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم به سری های قبلی این بازی علاقه مند هستید! حتی اگر این بازی را نمیشناسید و جزو علاقه مندان به بازی های ترسناک هستید! بازی “جیغ یخی 6 را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Ice Scream 6 Friends: Charlie
بازی Ice Scream 6 Friends: Charlie توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *