خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی World of Warships Blitz War مود اندروید

دانلود بازی World of Warships Blitz War مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
World of Warships Blitz War
  • آپدیت
  • نسخه 6.1.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن World of Warships Blitz War  در فراروید!

موضوع بازی :

World of Warships Blitz War یک بازی اکشن، استراتژیک در سبک جنگ کشتی ها ساخت از استودیوی بازی سازی Wargaming Group برای اندروید می باشد. دربازی شما باید هدایت کشتی جنگی خود را برعهده بگیرید و در جهانی پر از حمله های کشتی های جنگی به مبارزه با رقیبان بپردازید. همچنین شما می توانید با هدایت کردن کشتی جنگی خود، انواع کشتی ها، ناوشکن ها و … را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی World of Warships Blitz War شدیدترین و جذاب ترین جنگ های دریایی با کشتی های مختلف ار تجربه کنید. هدایت کشتی های جنگی را به دست بگیرید و با استفاده از استراتژی های خاص خود در مبارزه به کشتی دشمنان حمله کنید و آنها را نابود کنید. با انواع کشتی قدرتمند، ناوهای هواپیمابر در جنگ های دریایی شرکت کنید و در برابر کشتی های دشمن قدرت خود را به نمایش بگذارید.
کشتی های مختلف جنگی را به دست آورید و آنها را به مخرب ترین سلاح ها مجهز کنید. با سلاح های خود به کشتی های دشمن شلیک کنید و آنها را نابود کنید. در دریاهای مختلف مبارزه کنید و با شکست دادن کشتی های دشمنان جوایز ویژه به دست آورید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی HD ارائه شده است.
از ویژگی های بازی World of Warships Blitz War عبارت است از: وجود انواع سلاح ها و تجهیرات نظامی، ارتقا دادن سلاح ها و تجهیزات، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج، بازی اکشن و استراتژیک در سبک جنگ کشتی ها، شرکت در شدیدترین و جذاب ترین جنگ های دریایی، امکان انجام نبردهای گروهی 7 در مقابل، به دست گرفتن هدایت کشتی های جنگی، استفاده از استراتژی های خاص خود در مبارزه، مبارزه با انواع کشتی قدرتمند، ناوهای هواپیما و…

جمع بندی:

اگر از طرفداران نبردهای آنلاین و بخصوص چند نفره هستید، این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی نبرد ناو ها را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *