خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Tap Tap Fish AbyssRium (+VR) مود اندروید

دانلود بازی Tap Tap Fish AbyssRium (+VR) مود اندروید

آپدیترایگان
Tap Tap Fish AbyssRium (+VR)
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

موضوع بازی:

Tap Tap Fish AbyssRium یک بازی جذاب و ارامش بخش از  گیم پلی بازی در مکانی زیبا و جذاب زیر آب های پهناور در جریان است جایی که سنگی بزرگ، زیبا و کمی شبیه به ادم ها وجود دارد و به عنوان زیستگاه ماهی های زیبای کوچک شناخته می شود. ماهی خود را ایجاد کنید و آکواریوم متعلق به خودتان را بسازید و به این صورت یک دنیای اقیانوسی زیبا را کشف کنید. با ضربه زدن سنگ های خود را بالا ببرید. تنها با لمس کردن می توانید انواع ماهی ها و مرجان را ایجاد کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

یک بازی جذاب برای آرامش بیشتر شما است. ماهی اختصاصی خود را خلق کنید و اجزای آکواریوم را بر اساس سلیقه خود طراحی کنید. وقتی سطح را در Tap Tap Fish AbyssRium شروع می کنید، مرجانی را خواهید دید که در وسط پهنه وسیع بستر دریا خوابیده است. اولین کار این است که شما آن را بیدار می کنید. فرآیند تبدیل محیط آن را به مکانی قابل زندگی پر از گونه هایی که در اطراف زندگی می کنند آغاز می کنید. در عین حال به رفع تنهایی این مرجان نیز کمک می کند و دگرگونی ها در هر ارتقا تاثیر مثبتی برای شما به همراه خواهد داشت.

از ویژگی های بازی Tap Tap Fish AbyssRium عبارت است از: محیط گرافیکی چشم نواز با صدا گذاری متناسب با زمینه، وجود دیگر آبزیان دریای مانند نهنگ ، کوسه ، اره ماهی و…، دریای زیبا از نگاه یک اکواریوم خیره کننده، اقیانوسی پهناور با آبزیان زیبا، امکان توسعه ی اکواریوم منحصر به فرد خود با ویژگی های خاص و…

جمع بندی:

این بازی گزینه مناسبی برای ارمش اعصاب و روان است چرا که با شبیه سازی های حرفه ای و جلوه های صوتی گوش نواز خوبی را به وجود اورده است. شما می توانید بازی جذاب اعماق‌اقیانوس را از فراروید دانلود کنید.

Tap Tap Fish AbyssRium (+VR)
بازی Tap Tap Fish AbyssRium (+VR) توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *