خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Dubai Drift 2 مود اندروید

دانلود بازی Dubai Drift 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Dubai Drift 2
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.7
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشین رانی Dubai Drift 2 در فراروید!

موضوع بازی:

دربازی Dubai Drift 2  این بازی شما انواع مختلفی از ماشین ها را در اختیار دارید و باید در انواع زمین های مختلف برای پیروز شدن مسابقه دهید. این بازی از استودیوی بازیسازی Zero Four LL برای دستگاه های اندرویدی است. همچنین شما در این بازی امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارید و شما میتوانید با دوستان خود در سرتاسر جهان به مسابقه بپردازید. میتوانید ماشین ها را به سبک مورد علاقه خود نیز سفارش سازی کنید و از رانندگی لذت ببرید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Dubai Drift 2 نسخه دوم از بازی جدید و فوق العاده زیبای دریفت در دبی با گرافیک اچ دی است. در این بازی انواع ماشین های اسپورت و رویایی در اختیار شما و بازیکنان قرار می گیرد. شما قادر هستید در انواع مکان ها و محیط های مختلف به کشیدن دریفت های حرفه ای بپردازید. علاوه بر دریافت امتیاز برای ارتقا، ساعت ها خود را سرگرم کنید. همین الان ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دریفت بکشید و لذت ببرید.

از ویژگی های بازی Dubai Drift 2 عبارت است از: شامل انواع اتومبیل های رویایی و دوست داشتنی بسیار خفن است. بازی در انواع مکان های مختلف و خیلی واقعی، +24 ساعت گیم پلی بدون وقفه، بازی به صورت آنلاین و شرکت در مسابقه ها در سراسر دنیا، مشاهده ی فضای داخلی اتومبیل بصورت واقعی با جزئیات، پشتیبانی از کنترلرهای MOGA برای کنترل ماشین، گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز و عالی و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به دریف کشیدن و سرعت راندن ماشین ها علاقه مند هستید! اگر عاشق ماشین های خفن و یا ماشین باز هستید،بازی دبی دریفت 2 بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید این بازی را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

 

 

Dubai Drift 2
بازی Dubai Drift 2 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *