خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Car Driving School Simulator مود اندروید

دانلود بازی Car Driving School Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
Car Driving School Simulator
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی Car Driving School Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

Car Driving School Simulator یک بازی ماشینی جذاب و هیجان انگیز است. از استودیوی بازی سازی BoomBit Games برای اندروید است. شما باید به رانندگی در اطراف شهر بپردازید و با مهارت های خود، خودرو را کنترل کنید. در عین حال به قوانین ترافیک و راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشید. پس از آنکه همه قوانین را در یک دوره آموزشی آموزش دیدیدريا، وارد شهر می شوید. تمام چیزی هایی را که اموخته اید را در ماموریت های مختلفی که با انواع ماشین ها به شما محول می شود را نشان می دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در Car Driving School Simulator می‌توانید همانند دنیای واقعی بر صندلی اتومبیل خود تکیه بزنید و مراحلی نزدیک به واقعیت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. بازی شبیه ساز آموزش رانندگی، نحوه کنترل و هدایت اتومبیل را به شکلی دقیق با جزئیات بسیار بالا فرا می‌گیرید. علاوه بر این‌ها، شما با مجموعه‌ای از علائم و قوانین ترافیکی نیز آشنا می‌شوید که شما را به یک راننده حرفه‌ای تبدیل می کند. شما در این بازی اندرویدی، با نشانه‌های توقف، چراغ‌های راهنما، تابلو‌های راهنمایی وراندگی و … آشنا می‌شوید. باکمک آنان می‌توانید یک رانندگی امن را در سطح شهر تجربه کنید. پس از یک دوره آموزشی دقیق، حال وقت آن است که به سطح شهر وارد شده و در دنیای واقعی در مواجهه با انواع موقعیت‌های مختلف تصمیم‌گیری کنید.

از ویژگی های بازی Car Driving School Simulator عبارت است از: حالت های مختلف دوربین، پشتیبانی از انواع کنترلرها، شامل بیش از 20 ماشین مختل، توجه به علایم راهنمایی و رانندگی، مقابله با ترافیک واقعی هوش مصنوعی، امکان گشت و گذار در خیابان های شهر، گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، مسابقات در حالت تک نفره و یا چند نفره و…

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازیهای رانندگی با ماشین هستید! اگر سرعت و هیجان را دوست دارید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. می توانید بازی مدرسه رانندگی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Car Driving School Simulator
بازی Car Driving School Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *