خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Warlings 2: Total Armageddon مود اندروید

دانلود بازی Warlings 2: Total Armageddon مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Warlings 2: Total Armageddon
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Warlings 2: Total Armageddon در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Warlings 2 یک بازی، جذاب و دوس داشتنی از استودیوی 17th Pixel Poland کشور لهستان است. بازی داستان خاصی ندارد و به نبردهایی بین موجوداتی خاص مربوط است. نوع طراحی ها، روند گیم پلی و شخصیت پردازی ها شباهت از بازی های مدرن Worms است. پشت این ماجرا مبارزه خوبی با بدی اَست! به کمک این ، جنگجویان به اندازه مساوی یا حتی بیشتر اکشن است . اکنون سربازان برای شما جمع شدن و نشان میدهند که چه کسی در این استراتژی واقعی حرفه ای است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Warlings 2 عنوان اولین نسخه بازی از سری بازی های Warlings است که، بصورت رایگان در گوگل پلی برای اندرویدی ها است. ‏ شما همچنین می توانید با دوستان خود بازی کنید. با استفاده از مهارت های جنگی خود گروهی از سربازان را هدایت کرده و طرف مقابل و دشمنان خود را شکست دهید. شخصیت قهرمان خود را وارد میدان نبرد کنید، و جنگ را با استراتژی منحصر به فرد خود برنامه ریزی کنید، با سلاح هایی که در دست دارید، سربازانتان را تجهیز کنید و از پیروزی خود مطمئن شوید.

از ویژگی های بازی Warlings 2: Total Armageddon عبارت است: سربازان قابل برنامه ریزی، نیرو های قابل سفارشی سازی، زمین کاملا قابل تخریب، کیفیت گرافیکی و صداپردازی عالی دارا بودن تعداد 30 اسلحه بسیار عالی، امکان تخریب کامل محیط با بمب‌ ها، قابلیت بازی با دوستان از طریق بلوتوث، نقش‌آفرینی در 10 موقعیت جغرافیایی، 38 اسلحه منحصر به فرد ، یک محتوی جدید داریم ، مورد علاقه ترین وسیله بشقاب پرنده فضایی ، نارنجک گوجه فرنگی و برخورد شهاب سنگ، زمین فنا ناپذیر – فکر کردن بر روی علم لشکر کِشی و این عادت به سود میرسد.

جمع بندی:

گرافیک کارتونی و بهینه سازی شده بازی باعث شده تا بتوان آن را روی تقریباً اکثر دستگاه های اندرویدی اجرا کرد. جنگجوها 2 یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است که میتوانید از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Warlings 2: Total Armageddon
بازی Warlings 2: Total Armageddon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *