خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hazmob: FPS Gun Shooting Games مود اندروید

دانلود بازی Hazmob: FPS Gun Shooting Games مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Hazmob: FPS Gun Shooting Games
  • آپدیت
  • نسخه 2.12.0
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Hazmob: FPS Gun Shooting GamesHazmob: FPS Gun Shooting GamesHazmob: FPS Gun Shooting GamesHazmob: FPS Gun Shooting Games

هم اکنون دانلود بازی اکشن Hazmob: FPS Gun Shooting Games در فراروید!

موضوع بازی:

Hazmob: FPS Gun Shooting Games یک بازی در ژانر اکشن است. بازی از استودیو بازی سازی Haz LTD برای دستگاه های موبایلی اندروید می باشد. این بازی از دسته بازی های شوتر اول شخص (FPS) و مولتی پلیر آنلاین (Online Multiplayer) بازی هایی هستند. در ان ها گیمر ها از سرتاسر جهان در قالب تیم های چند نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند. برای این بازی ها نیاز به یک تیم با همکاری منظم و دقیق برای یک رقابت هیجان انگیز و پر از اکشن است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Hazmob: FPS Gun Shooting Games یکی از همین بازی ها و یک بازی شوتر اول شخص مولتی پلیر آنلاین است. بدون شک تجربه آن برای شما بسیار لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. در این بازی، گیمر ها به دو تیم ۵ نفره تقسیم می شوند و در رقابت های دث مچ (Team Deathmatch) و حالت کمپین تک نفره (Single Player Campaign) و حالت های دیگر هم است. با تیم مقابل شان رقابت می کنند. اسلحه ها در این بازی بسیار متنوع هستند و شما می توانید از میان بیش از ۲۰ اسلحه مختلف درون بازی، سلاح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. علاوه بر اسلحه، شما می توانید در طول بازی از تجهیزات تاکتیکی ای مثل نارنجک هم استفاده کنید.

در اول بازی شما را وارد یک بخش آموزشی کوتاه (Tutorial) می کند و تمام مکانیزم های گیم پلی و کنترل ها را به شما آموزش می دهد. Hazmob: FPS Gun Shooting Games دارای ۸ مپ در لوکیشن های مختلف است. یکی از ویژگی های بسیار خوب بازی این است که، دارای حالت های مختلف است. شما هیچ وقت از بازی به دلیل مپ های مختلف و حالت های متفاوت خسته نخواهید شد.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال بازی های مولتی و چند نفره هستید! این بازی مخصوص شما است. می توانید بازی شوتر اول شخص و مولتی پلیر آنلاین را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.
Hazmob: FPS Gun Shooting Games
بازی Hazmob: FPS Gun Shooting Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *