خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem مود اندروید

دانلود بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Pico Tanks: Multiplayer Mayhem
  • آپدیت
  • نسخه 57.0.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Pico Tanks: Multiplayer Mayhem در فراروید!

موضوع بازی

بازی Pico Tanks نبرد چندنفره یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب از سوی استودیوی استرالیایی Panda Arcade می باشد. در این بازی اندروید شما باید تانک منحصر به فرد خود را با هزاران ترکیب تغییر دهید و با دوستان خود بصورت گروهی یک تیم تشکیل دهید. در نبردهای تماشایی 3v3 شرکت کنید و بر روی نقشه های مختلف و حالت های بازی متنوعی که وجود دارد رقابت کنید. با تیم خود همکاری کنید و  دشمنان خود را شکست دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Pico Tanks در نبردهای ریل تایم و PvP که بصورت تیمی برگزار می شود شرکت کنید و پیروز شوید. در بوته ها پنهان شوید و به دشمنان خود حمله کنید. هم تیمی ها و متحدان خود را نجات دهید و با نابود کردن تانک های دشمن برای تیم خود امتیاز بگیرید. پس تانک خود را متناسب با سبک و روش تیم خود طراحی کنید و تانک ها را در طول جنگ به نفع خود مبادله کنید. همچنین یک اسلحه متناسب با سبک بازی خود انتخاب کنید. از قدرت های یو پی اس استفاده کنید و برای پایان دادن به حریف خود یک حمله هوایی مستقر کنید. تانک خود را با برخی از شخصیت ها سفارشی کنید.

Pico Tanks دارای چند مد مختلف و هیجان انگیز است. این مدها شامل مد فتح پرچم (Hold the Flag) و انتقال محموله (Fetch the Cargo) است. در قسمت فتح پرچم شما وظیفه دارید تا، از یک منطقه که در آن یک پرچم قرار دارد محافظت کنید و مانع حضور دشمنان در آن منطقه شوید. برای این کار باید سعی کنید در اطراف پرچم حضور داشته باشید و به محض نزدیک شدن حریف ها آن ها را نابود کنید. در همین مد، اگر در طرف دیگر باشید، باید سعی کنید به منطقه مشخصی که در آن یک پرچم قرار دارد نزدیک شوید و در محوطه مربوطه ایستادگی کنید تا آن پرچم را فتح کنید. مد جالب انتقال محموله نیز که بسیار جذاب است نوع دیگری از این بازی است که در آن باید یک محموله را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در نقشه برسانید.

جمع بندی:

این بازی با گرافیک بسیار جذابی طراحی شده است و قابلیت های فراوانی دارد. شما میتوانید این بازی فوق العاده را از فراروید دانلود کنید.

Pico Tanks: Multiplayer Mayhem
بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *