خانه » بازی » کلمه یابی » دانلود بازی سماور – بازی معمایی حدس کلمات ‎ مود اندروید

دانلود بازی سماور – بازی معمایی حدس کلمات ‎ مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
سماور - بازی معمایی حدس کلمات ‎
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فکری سماور در فراروید!

موضوع بازی:

سماور بازی حدس کلمات از دسته بازی های جورچین و حل کردنی است. دارای مراحل چالشی و ممتازی است که ذهن بازکینان را به چالش خاصی دعوت می کند. بازیکنان باید با کشیدن پشت هم انگشت خود روحروف مشخصه درون جدول کلمات مشخص مربوط به سوال را پیدا کنند. این بازی بسیار جذاب در گوگل پلی امتیاز 4.6 را از 5.0 به دست اورده است.

در ادامه…

در بازی سماور برای شما کلی سوژه جذاب و متفاوت وجود دارد. همچنین این بازی هم اطلاعات عمومی شما بالا می رود و همچنین باعث تقویت هوش و حافظه شما می شود. با این بازی لبخند به لبان شما جاری خواهد شد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در صورتی در انجام مراحل بازی سماور دچار مشکل شدید می توانید از راهنمایی های موجود در بازی  استفاده کنید تا جواب بازی سماور در تمامی مراحل این بازی مهیج را رد کنید. این سبک از بازی های پیدا کردن کلمه ،در بین ایرانیان چه اندرویدی ها و چه IOS بسیار محبوب و پرطرفدار است.

از ویژگی های این بازی عبارت است از: بازی ساده، آسان و اعتیاد آور، بیش از 1000 مرحله جذاب و متنوع، صدها موضوع و دسته‌بندی با سوژه های جذاب و متفاوت، جستجوی کلمات مخفی،تجربه جدید و متقاوت در چالش بازی روزانه ،یادگیری معانی برخی واژگان، اشنایی با مشاهیر جهان! کشف رمز و رموز کلمات مشترک، از خانواده، دوستان و اشنایان خود کمک بگیر، گرافیک و شخصیت جذاب ایرانی، موسیقی آرامش بخش ایرانی و…

جمع بندی:

سماور به مانند بازی های امیرزا،فندق و… است. بازی های کلمه ای و حل کردنی بسیار جذاب هستند. همچنین این سبک از بازی ها طرفداران زیادی را دارد. اگر شماهم از طرفداران این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی سماور را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

سماور - بازی معمایی حدس کلمات ‎
بازی سماور - بازی معمایی حدس کلمات ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *