خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Riverside Merge مود اندروید

دانلود بازی Riverside Merge مود اندروید

آپدیترایگان
Riverside Merge
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

Riverside MergeRiverside MergeRiverside MergeRiverside Merge

هم اکنون دانلود بازی پازلی Riverside Merge در فراروید!

موضوع بازی:

Riverside Merge یک بازی سرگرم کننده دوست داشتنی است. این بازی خوش ساخت از ز استودیوی آمریکایی Lion Studios است. در بازی یک زلزله ویرانگر شهر را ویران کرده است و شهروندان آن به شما نیاز دارند تا آن را به شکل سابق خود بازگردانید. به شهروندان ریورساید در یک ماجراجویی فراموش نشدنی بروید تا شهر خود را بهتر از همیشه بسازید. در این ماجراجویی ادغام سرگرم کننده شما با چالش های زیادی رو به رو می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید در بازی Riverside Merge به مردم برای از نو ساختن شهر کمک کنید. بازی دارای دو بخش است. بخش اول بخش پازلی و امتیازی آن است که، در آن می توانید با ترکیب و ادغام آیتم های یکسان، یک ایتم بهتر درست کنید. تمام این آیتم ها درواقع ابزارهای مورد نیاز شما برای بازسازی و تعمیر هستند. این ابزارها شامل: پیچ گوشتی، چکش، قلم رنگ و … هستند. با ترکیب دو ابزار یکسان یک ابزار دیگر بسازید. در بخش دوم بازی Riverside Merge می توانید با کمک این ابزارها و البته پول هایی که، به دست اورده اید اقدام به بازسازی مرحله به مرحله ساختمان ها و دیگر بخش های بازی کنید. همه چیز را به بهترین شکل مممکن طراحی کنید و بچینید.

شغل‌های اطراف شهر را انتخاب کنید و از مهارت‌های ادغام خود برای تعمیر بسیاری از ساختمان‌ها و خیابان‌ها استفاده کنید. خانه ها، رستوران ها، پارک ها و حتی استودیو یوگای شهر را بسازید و طراحی کنید. از ویژگی های بازی Riverside Merge عبارت است از: اقلام را ادغام کنید تا صدها ابزار و آیتم منحصر به فرد را برای بازسازی شهر کشف کنید. قفل مناطق جدید را با گیم پلی منحصر به فرد باز کنید و شهر را به شکوه سابق خود بازگردانید. با شخصیت های درون بازی ریورساید تعامل داشته باشید که به شما وظایفی می دهند و به شما کمک می کنند تا شهر را بازسازی و تزئین کنید. در یک ماجراجویی فراموش نشدنی با داستانی اعتیادآور و انیمیشن های شگفت انگیز شرکت کنید.

جمع بندی:

یک بازی پازلی بسیار جذاب است که مدت طولانی شما را سرگرم میکند. اگر شماهم از علاقه مندان این سبک از بازی های ساخت و ساز هستید! میتوانید این بازی جذاب را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Riverside Merge
بازی Riverside Merge توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *