خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی سرآشپز : رستوران ایرانی ‎1.36 پخت و پز؛ مود اندروید

دانلود بازی سرآشپز : رستوران ایرانی ‎1.36 پخت و پز؛ مود اندروید

آپدیترایگان
سرآشپز : رستوران ایرانی ‎
  • آپدیت
  • نسخه 1.36
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 84
  • نظر: 8
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

سرآشپز : رستوران ایرانی ‎سرآشپز : رستوران ایرانی ‎سرآشپز : رستوران ایرانی ‎سرآشپز : رستوران ایرانی ‎

هم اکنون دانلود بازی سرآشپز : رستوران ایرانی در فراروید مود!

بازی سرآشپز رستوران ایرانی یک اثر بسیارسرگرم کننده برای مدیریت رستوران و پخت و پز است. یک بازی جذاب آشپزی ایرانی در سبک آرکید است. از استودیوی کاسپین برای اندرویدی ها است. این بازی شما را در نقش یک آشپز قرار میدهد. مسیر شغلی خود را در یک رستوران کوچک شروع میکنید و به مرور زمان و با پیشرفت کردن در مهارت های اصلی خود، راه متفاوتی در پیش میگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در بازی سرآشپز : رستوران ایرانی همانطور که گفتیم شما مدیریت یک رستوران را بر عهده دارید. شما باید سفارش های مشتریان خود را که وارد رستوران شما می شوند به همه ان ها توجه کنی. باید بتوانید، آن ها را به موقع آماده و تحویل مشتری های خود بدهید. اگر اشتباه کنید و به اهداف هر مرحله نرسید یکی از قلب های خود را از دست میدهید. عناصر برای حواس پرتی تا دلتان بخواهد، روی میز سرآشپز قرار دارد، از سرو نوشابه تا سس و سالادها و…
ماموریت های هر فصل از بازی سرآشپز : رستوران ایرانی در مرحله ای که وارد آن میشوید به شما نشان داده می شود.طبق آن باید استراتژی های خود را مدیریت کنید و بدانید دقیقا چه کاری باید در هر مرحله، انجام دهید. مشتریان از شما انوع غذاها را می خواهند. شما باید بتوانید بدون اینکه غذایی را بسوزانید سفارش ها را اماده کنید. به عنوان مثال شما نباید هیچ غذایی را بسوزانید و 420 سکه هم بدست بیاورید، در نتیجه باید به این دو مسئله دقت کنید. میز شما ظرفیت محدودی دارد و نمی توانید به شکل همزمان سرویس دهی عادلانه ای داشته باشید. برای حل کردن این مشکل باید دقت کنید که به هر فرد در زمان کمی، سریع غذایش را برسانید. از بازی های همرده نیز میتوان به بازی پرطرفدار ایرانی باباپز اشاره کرد.

اگر شما هم از علاقه مندان به دسته بازی های اشپزی هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. می توانید این بازی جذاب رستوران داری را در فراروید دانلود کنید.

سرآشپز : رستوران ایرانی ‎
بازی سرآشپز : رستوران ایرانی ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. ببخشی شما بازی بهشت آشپزی رو با نسخه مود شده نزاشتید

  2. بازی بهشت آشپزی نسخه مود رو گذاشتین؟؟؟؟؟؟

  3. بازی بهشت آشپزی نسخه مود رو گذاشتید

  4. میگم ببخشید شما میتونید بازی بهشت آشپزی و گلشیفته ورژن جدید با نسخه اصلی و مود رو بذارید

  5. خیلی ممنون

  6. پس چی شد

    1. نسخه مود قرار داد شد!

  7. میشه نسخه مود شده رو بزارید ترو خدا من عجله دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *