خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game مود اندروید

دانلود بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game مود اندروید

آپدیترایگان
Prison Empire Tycoon-Idle Game
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Prison Empire Tycoon-Idle Game در فراروید!

موضوع بازی:

Prison Empire Tycoon-Idle Game محبوب و سرگرم کننده در سبک شبیه سازی – مدیریت زندان است. این بازی از استودیوی بازی سازی Codigames برای اندرویدی ها است. در بازی شما به عنوان صاحب زندان وارد عمل می شوید. باید با تکنولوژی ها، ثروت و قابلیت هایی که در اختیار دارید، از فرار زندانیان جلوگیری کنید. در این زندان هر شخصی با جرم های مختلفی در زندان است. این زندانی های مقر شده سعی در فرار دارند. باید تکنولوژی های به کار گرفته در زندان را افزایش دهید تا زندانی ها فرار نکنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game شما مدیریت یک زندان را بر عهده دارید. باید یک سیستم امنیتی را برای زندان بسازید، تا کسی نتواند از زندان فرار کند. شما باید کار های زیادی را برای ارتقا زندان خود انجام دهید. زندانیان دارای شاخصه هایی از خصوصیات شخصی هستند. شما باید برای جلوگیری از شورش و برنامه های فرار از آنها استفاده کنید. سلول های آنها را ارتقا دهید ، یا تخت های بهتری اضافه کنید و راحتی آنها را افزایش دهید.

برای اوقات فراغت زندانی ها، سرگرمی را ترتیب دهید. مانند خرید، قفسه های کتاب ، ایجاد یک زمین بسکتبال یا نصب غرفه ها و… سعی کنید بهداشت و تغذیه مناسبی را برای زندانیان فراهم کنید. پخت غذاهای خشمزه و لذیذ باعث می شود که، در زندان کسب سود و درامد کنید. یعنی باید افراد را در زمینه های مختلف استخدام کنید. مانند، افرادی برای اشپزخانه ، پزشکان ،سرایدارها یا نگهبانان یا افراد را برای آتش نشانی استخدام کنید.

ویژگی های بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game : قابلیت های جذاب سرمایه گذاری و نزدیک شدن فضای بازی به سبک استراتژیک مدیریتی، قابلیت مدیریت تمامی کارکنان، زندان بان ها و خدمه در فضای بازی، تامین و ارتقاء سطح امنیتی محیط زندان با بهره گیری از ابزارهای مختلف، امکان بزرگ کردن زندان و مدیریت آن برای معروفیت چند برابری در سطح کشور و…

جمع بندی:

بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game یک بازی جذاب و دوست داشتنی است که شما می توانید از فراروید بازی را دانلود کنید.

 

 

Prison Empire Tycoon-Idle Game
بازی Prison Empire Tycoon-Idle Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *