خانه » بازی » کارتی » دانلود بازی هشت خوان: نبرد اساطیری ‎ مود اندروید

دانلود بازی هشت خوان: نبرد اساطیری ‎ مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
هشت خوان: نبرد اساطیری ‎
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 26
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هشت خوان: نبرد اساطیری ‎هشت خوان: نبرد اساطیری ‎هشت خوان: نبرد اساطیری ‎هشت خوان: نبرد اساطیری ‎

هم اکنون دانلود بازی ایرانی هشت خوان در فراروید!

موضوع بازی:

بازی هشت خوان از بازی استراتژیک کارتی ایرانی است. شما را در این بازی به همراه شخصیت های اساطیری ایرانی به نبرد با حریفان خواهید پرداخت و در گذر از هشت خوان با پهلوانان نامی ایران همراه می شوید. یک بازی بسیار جذاب اصیل ایرانی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستانی بازی هشت خوان به این صورت است که، فضایی شبیه به شاهنامه را می‌سازد از این رو، این بازی برای آشنایی بازیکن با ادبیات کهن می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. بازی از نظر بقیه در بخش‌هایی خوب عمل کرده و می‌توانید تجربه یک بازی ایرانی خوب را برای خود فراهم کنید. برای به دست گرفتن قدرت مکان های جنگی، ابرقهرمانان اساطیری ایرانی و طلسم های جادویی راباید احضار کنید. از یک استراتژی حرفه ای استفاده کنید. باید بتوانید تمام بازیکنانی که می خواهند شما در این دوئل آنلاین به چالش بکشند، شکست دهید.

کارت حمله خود را انتخاب کنید و برای نبرد در این بازی کارتی استراتژیک آماده شوید. راه خودتان را با دئول در دنیای اسطوره ای و رمزآلود هشت خوان پیدا کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که با بازی هر کارت جادویی را زنده خواهید کرد که ممکن است نتایج ویرانگری را به همراه داشته باشد. هشت خوان یک نبرد فکری استراتژیک است که در آن ارتش خود را برای اجرای استراتژی های قدرتمند می سازید.

از ویژگی های بازی هشت خوان: دوئل آنلاین در زمان واقعی، در این بازی استراتژیک کارتی می توانید در یک کارزار اسطوره ای ایرانی با داستانی جذاب و ابرقهرمانی به رقابت بپردازید، ماجراجویی بخش یک نفره بازی است که شما با شاهزاده پارسی سرزمین هشت خوان به کاوش در نقشه خواهید پرداخت و با قابلیت های جادویی هر کارت و قدرت های اسطوره ای فرماندهان آشنا خواهید شد، یش از 250 کارت با قدرت جادویی را جمع آوری کرده و ارتش خود را با الهام از امپراتوری پارسی بسازید، ارتش خود اضافه کرده و آن را قدرتمندتر سازید.

جمع بندی:

شاهنامه را همه ی مردم ایران دوست دارند. قطعا بازی هشت خوان را که در ارتباط با شاهنامه است را دوست خواهید داشت. این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

هشت خوان: نبرد اساطیری ‎
بازی هشت خوان: نبرد اساطیری ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *