خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Monster Killer Pro – Shooter مود اندروید

دانلود بازی Monster Killer Pro – Shooter مود اندروید

آپدیترایگان
Monster Killer Pro - Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 0.32.3.621
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Monster Killer Pro – Shooter در فراروید!

موضوع بازی:

یکی از بازی های در سبک نقش افرینی و ماجراجویی است. بازی Monster Killer Pro – Shooter اثری از استودیوی Pride Games کشور استونی است. جنایتکاران ویکتوریایی، نبردهای خشونت آمیز مانند «هیتمن» یا «آرشرو» محبوب، در بازی حضور دارند. گیم پلی باورنکردنی، حالت های واقعی و چیزهای هاردکور بیشتر در بازی تیراندازی آفلاین ما هستند. شما باید با شر مبارزه کنید، تبدیل به یک بتمن جدید شوید و مانند قاتلان به طور مستقل عدالت را برای قاتلان اجرا کنید. همچنین باید در بازی با هیولاها، گانگسترها، راهزنان و دیگر تبهکاران مبارزه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما به قرن نوزدهم به کشور انگلستان سفر می کنید. در فضا و جایی که موجودات عجیب و غریب مانند گنگستر ها،خلافکاران، هیولاها و… زندگی عادی مردم شهر لندن را  سخت و مکل کردند. شما باید با استفاده از تمام دانش ، مهارت ها و تجربیاتی که دارید ، با هیولا ، گانگسترها ، راهزنان و سایر افراد شرور مبارزه کنید. این موجودات شرور و عجیب تمام کوچه و خیابان های شهر را پر از خود کرده اند. همین موضوع باعث ترس مردم شده است. هر بازیکن  در بازی Monster Killer Pro – Shooter به فضای واقع گرایانه واقع بینانه قرن نوزدهم لندن فرو می رود ، در خیابان های باریک خود سرگردان می شود و وارد فروشگاه های مواد غذایی خود می شود.

با یک سخن، او زندگی معمولی را پشت سر می گذارد. با این حال ، در عصر شما باید چشمان خود را باز نگه دارید: گرگ و میش در پایتخت مملو از خطر و هیولا است … شبانه همه عارضه و جادوی سیاه در شب بیدار می شوند … این هیولاهای نامطبوع مخفیانه قصد دارند از بین بروند جهان و هدف شما جلوگیری از این طرح است. بایدیک قهرمان شوید و مهارت های رهبری خود را بهبود ببخشید.

جمع بندی:

بازی Monster Killer Pro – Shooter بسیار جالب و سرگرم کننده است. شما وارد دنیای موجودات عجیب و غریب می شوید و این بسیار جذاب است. به علاقه مندان این دسته از بازی های ماجراجویانه و اکشن این بازی را پیشنهاد میکنم. شما می توانید در فراروید به صورت رایگان بازی را دریافت کنید.

Monster Killer Pro - Shooter
بازی Monster Killer Pro - Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *