خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Need for Speed™ No Limits مود اندروید

دانلود بازی Need for Speed™ No Limits مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Need for Speed™ No Limits
  • آپدیت
  • نسخه 6.6.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشین رانی Need for Speed™ No Limits در فراروید!

موضوع بازی:

Need for Speed™ No Limits یک بازی ماشین رانی عالی با هیجان و سرعت سرسام اور است. بازی اتومبیلرانی خفن از الکترونیک آرتز گیمز (EA GAMES) برای اندرویدی ها است. این عنوان نسخه ای دیگر از سری بازیهای پرطرفدار جنون اور سرعت است. از دسته بازی هایی است که، در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و نمره بالایی به دست اورده. مانند قسمت های گذشته، این بار هم باید کنترل خودروهای مختلفی را در دست بگیرید. خیابان های شهر را بهم بریزید و به مانند یک راننده حرفه ای با ماشین خود ویراژ دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Need for Speed™ No Limits یعنی عاشق سرعت بودن و قانون شکنی، شما  در بازی نقش یک پسر جوان هستید. شما به مسابقات زیر زمینی دعوت میشوید. برای اینکه بتوانید وارد مسابقات اصلی شوید، باید با رهبر این مسابقات دیدن کنید که کار خیلی آسانی نیست. در این میان باید از دست پلیس ها فرار کنید و با رانندگان دیگر بجنگید. در اول بازی  یک ماشین در اختیار دارید که، خیلی خوب نیست اما برای اوایل بازی مناسب است.

شما به مرور زمان میتوان ماشین خود را شخصی سازی کنید. این شخصی سازی ها شامل قطعات مختلفی می شود و محدودیت برای این کار نیست. با شکست دادن دشمنان، ماشین های جدیدی را می توانید آزاد کنید. هر کدام از ماشین ها از نظر فنی قدرت خاصی دارند و برای جاده های مختلف مناسب هستند. امکان دریفت کشیدن، نیتروژن، شخصی سازی ماشین و مسابقات شبانه باعث حرفه ای تر و برنده شدن شما می شود. با دارا بودن گرافیک خارق العاده، صداگذاری واقعا هیجان انگیز، گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازیهای ماشین سواری را برای تان به ارمغان می اورد.

جمع بندی:

یک بازی عالی در دسته بازی اتومبیلرانی است. پیشنهاد من به شما علاقه مندان این سبک از بازی های ماشین رانی بازی Need for Speed™ No Limits است. شما می توانید این بازی را در فراروید دانلود کنید.

Need for Speed™ No Limits
بازی Need for Speed™ No Limits توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *