خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه VSCO: Photo & Video Editor مود اندروید

دانلود برنامه VSCO: Photo & Video Editor مود اندروید

آپدیترایگان
VSCO: Photo & Video Editor
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود ویرایشگر حرفه ای VSCO در فراروید!

موضوع برنامه:

VSCO از برنامه های افکت گذاری و ویرایش عکس است. یک ویرایشگر عکس و ویدیو برای دستگاه های تلفن همراه، مشابه اینستاگرام است. برنامه قدرتمندی برای ثبت تصاویر با کیفیت با دوربین دستگاه های اندرویدی است. این برنامه با استفاده از پردازشهای پیشرفته بر روی تصاویر افزایش چشمگیری بر کیفیت تصاویر گذاشته است. استانداردهای جدیدی را در بین اپلیکیشن های عکاسی اندروید تعریف می کند. امتیاز به دست اورده برنامه در گوگل پلی 3.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

VSCO برنامه بیشتر برای کسانی که به عکاسی علاقه دارند و یا عکس های زیادی از خود به اشتراک می گذارند است. در ابتدای نصب و پس از اولین اجرا، این اپ از شما می خواهد که توسط ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنید. برنامه دارای افکت های زیاد و فوق العاده ای است که عکس های شما را با کیفیت تر و حرفه ای تر می کند. کاربران یک نمایه ایجاد می‌کنند و تصاویری را آپلود می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را ویرایش کنند و در دسته‌هایی مانند تصاویر، مجلات یا مجموعه‌ها سازماندهی کنند

. بسته به اینکه از نسخه رایگان یا پریمیوم استفاده می کنید می توانند به طیف وسیعی از فیلترها، ابزارهای ویرایش، نکات و آموزش ها دسترسی داشته باشید. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها را با سایر کاربران یا در سایر سایت‌های رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ چت، وی چت، پینترست به اشتراک بگذارند. در VSCO، هیچ “لایک”، نظر یا تعداد دنبال کننده وجود ندارد. فقط میتوان در این برنامه عکس های خود را ویرایش کنید.

جمع بندی:

یکی از برترین نرم افزار های موجود در زمینه ی ویرایش فایل های ویدئویی و تصاویر است. توانسته با بیش از ۵۰ میلیون دانلود امتیاز بسیار خوبی را در گوگل پلی به دست اورد و محبوب شودو شما می توانید این اپ را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

VSCO: Photo & Video Editor
برنامه VSCO: Photo & Video Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *